دشمنان، از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت هستند
دشمنان، از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت هستند
استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه باید مسبب و عامل اصلی مشکلات موجود کشور معرفی شود، گفت: باعث و بانی تمام مشکلات کنونی کشور، بیگانگان اعم از دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنهاست.

محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح های شرکت گاز استان، افزود: طی ۴۱ سال گذشته افراد کم لطف در داخل و دشمنان خارجی نظام با انواع توطئه ها و دسیسه ها تلاش کرده اند تا به هر نحو ممکن به نظام و ملت ایران ضربه بزنند اما هربار با شکست مواجه شده اند.

وی اظهار داشت: دشمنی و کینه توزی دشمنان با نظام اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد که دلیل اصلی آن شعار استقلال و آزادی مردم ما بود که برای نظام سلطه به هیچ عنوان قابل هضم نبود.

پورمحمدی ادامه داد: جمهوری اسلامی تنها نظام سیاسی جهان است که ۴۱ سال پیش بر سلطه قدرت های شرق و غرب خط بطلان کشید.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید توسط مسئولان و افراد مطلع به خوبی برای آحاد مردم تبیین و تشریح شود، یادآوری کرد: تا پیش از وقوع انقلاب اسلامی هیچ زیرساخت قابل توجهی در کشور وجود نداشت و مردم نه تنها در روستاها که حتی در شهرهای بزرگ نیز با امکاناتی نظیر برق و گاز و آب شرب بیگانه بودند.

پورمحمدی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران در عرصه های مختلف علمی، فناوری، صنایع دفاعی و خدمات رسانی به مردم به چنان رشد و پیشرفتی دست یافته است که دشمنان از دیدن این همه توسعه مایوس و ناراحت شده و دوستان خوشحال می شوند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام و انقلاب از توطئه های خود طی ۴۱ سال گذشته به نتیجه ای نرسیده اند، گفت: من با اطمینان اعلام می کنم که دشمنان از این فشارها و تحریم های اقتصادی نتیجه ای نخواهند گرفت و اگر بتوانیم این سال های سخت و دشوار را به سلامت عبور دهیم، طی ۵ تا ۱۰ سال آینده به رفاه و توسعه بسیار وسیعی خواهیم رسید.