دستگیری عوامل درگیری با تیم فوتبال امید  تراکتور تبریز
دستگیری عوامل درگیری با تیم فوتبال امید  تراکتور تبریز
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل درگیری با اعضای تیم امید فوتبال تراکتور تبریز در این شهر خبر داد .

به گزارش قلم پرس، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته (دوشنبه – ۶ اسفند ۱۴۰۲) و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در حوالی درب ورودی استادیوم آزادی شهر کرمانشاه، بلافاصله ماموران کلانتری محل به آدرس اعلامی عزیمت کردند .

وی افزود: پس از حضور پلیس، شخصی به هویت معلوم که خود را سرپرست تیم فوتبال امید تراکتور تبریز معرفی کرد به ماموران مراجعه و اظهار داشت در حوالی درب ورودی استادیوم آزادی تعدادی از افراد منتسب به هواداران تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با آن ها درگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه این فرد خواستار رسیدگی به موضوع درگیری با بازیکنان تراکتور شد، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و نظارت و هدایت میدانی ایشان با تشکیل تیم های متعدد انتظامی و تخصصی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

دلیری یادآور شد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس و انجام اقدامات موثر عملیاتی ، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو ، تعداد ۵ نفر از عاملان نزاع دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/