دستگیری سارقان داخل خودرو در تبریز
دستگیری سارقان داخل خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیر دو نفره سارق داخل خودرو با ۲۸ فقره در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وصول شکایت تعدادی از  شهروندان و به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی مجرمین،رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور […]



فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیر دو نفره سارق داخل خودرو با ۲۸ فقره در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وصول شکایت تعدادی از  شهروندان و به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی مجرمین،رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی های علمی و فنی هویت و محل اختفای متهمان را شناسایی و در یک عملیات موفق توانستند هر دو نفر سارق را  دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

محمدی بیان داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۲۸ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف و کلیه مالباخته ها شناسایی و  بخشی از اموال مسروقه تحویل مالباخته گان شد  و پرونده بهمراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان برقراری امنیت مطلوب امکان پذیر نمی باشد،توصیه کرد:شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات با شماره های ۱۱۰ و پلیس آگاهی استان  به شماره ۲۱۸۲۶۰۰۵ در میان بگذارند و همچنین خودرو ها خود را در پارکینگ و یا محل امن پارک کرده و به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

پایان پیام/