دستگیری سارقان حرفه‌ای در بناب
دستگیری سارقان حرفه‌ای در بناب

فرمانده انتظامی بناب از دستگیری ۴ سارق حرفه ای و کشف ۱۶ فقره سرقت خبر داد. به گزارش قلم پرس،از بناب، رحمان عبدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، مغازه، و محتویات داخل خودرو رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و […]



فرمانده انتظامی بناب از دستگیری ۴ سارق حرفه ای و کشف ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، رحمان عبدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، مغازه، و محتویات داخل خودرو رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند ۴ نفر سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی های انجام شده متهمان به ۱۶ فقره سرقت شامل ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی،۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو ،یک فقره سرقت از مغازه و به یک دستگاه سرقت گوشی همراه اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد بیان داشت : اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی طی صورتجلسه به مالباختگان تحویل شد.

 عبدی  متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان درخواست کر،: هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمان را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.