دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۲۹ فقره سرقت در بناب
دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۲۹ فقره سرقت در بناب

[ad_1] فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری سه سارق و کشف ۲۹ فقره سرقت خبر داد. به گزارش قلم پرس،از بناب، سهراب شفقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها، داخل خودرو و موتورسیکلت بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری سه سارق و کشف ۲۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، سهراب شفقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها، داخل خودرو و موتورسیکلت بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی و هوشمندانه موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده متهمان به ۲۹ فقره سرقت شامل ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ ها، ۵ فقره سرقت داخل خودرو  سه فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان این مطلب که متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان درخواست کرد، هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمان را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند. 

انتهای پیام/س


[ad_2]