دستگیری باند سارقان سیم و کابل در بخش کاغذکنان شهرستان میانه
دستگیری باند سارقان سیم و کابل در بخش کاغذکنان شهرستان میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری باند ۴ نفره سارقان حرفه ای سیم برق با ۱۱ فقره سرقت در بخش کاغذکنان این شهرستان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از میانه، حسن رفیعی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح بخش کاغذکنان […]



فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری باند ۴ نفره سارقان حرفه ای سیم برق با ۱۱ فقره سرقت در بخش کاغذکنان این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از میانه، حسن رفیعی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح بخش کاغذکنان شهرستان و پیرو مطالبات مردمی و همچنین بوجود آوردن مشکلات بسیاری برای شهروندان آن منطقه؛ شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کاغذکنان و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات شبانه روزی و بررسی های همه جانبه ماموران پلیس، اعضای یک باند چهار نفره سارقان را شناسایی کرده و در عملیاتی مقتدر آنها را در حین سرقت دستگیر کردند.

رفیعی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از متهمان در محل سرقت، مقدار ۱۰ کیلوگرم سیم مسی و اموال مسروقه و ادوات جرم کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق درسطح حوزه بخش کاغذکنان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تصریح کرد: سارقان تحویل مقام قضایی شدند و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه ۱۱۰ در جریان گذارند.

پایان پیام/