دریافت ۴۳۰۰ میلیارد تومان مالیات در آذربایجان شرقی
دریافت ۴۳۰۰ میلیارد تومان مالیات در آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی میزان وصول درآمدهای مالیاتی استان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز (شنبه) در واپسین ساعات سال ۱۳۹۹، در بازدید از خزانه معین استان، در جریان آخرین وضعیت جذب و تخصص اعتبارات استانی قرار گرفت.

وی با حضور در ساختمان معاونت نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان، از تلاش‌های کارکنان این مجموعه در تسریع روند جذب و تخصیص اعتبارات و درآمدهای استانی قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید میزان وصول درآمدهای مالیاتی استان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و گفت: در شراطی فعلی که با محدودیت‌های مالی ناشی از تحریم‌های اقتصادی مواجهیم، استفاده از راهکارهای مختلف برای تأمین منابع و درآمدهای پایدار برای کشور ضروری است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف مسئولان در مدیریت شرایط اقتصادی، سال ۱۴۰۰ با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال خوبی برای ملت ایران باشد.

ناصر لایحی، رئیس خزانه معین استان نیز در گزارشی از آخرین وضعیت جذب و تحقق درآمدهای مالیاتی استان ارائه کرد و گفت: درآمدهای پیش‌بینی‌شده مالیاتی استان در سال ۹۹، ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که با احتساب اوراق تسویه، ۱۱۰ درصد محقق شده است.