درخواست مبنی بر دریافت تعرفه‌های اضافی، نشانه استقبال گسترده از انتخابات است
درخواست مبنی بر دریافت تعرفه‌های اضافی، نشانه استقبال گسترده از انتخابات است

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از درخواست برخی فرمانداری‌های استان مبنی بر دریافت تعرفه‌های اضافی برای برخی از شعبات اخذ رای خبر داد و این اتفاق را نشانه استقبال گسترده از انتخابات دانست. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، جواد آهنگری اظهار داشت: اقشار مختلف مردم استان در شهرها و […]

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از درخواست برخی فرمانداری‌های استان مبنی بر دریافت تعرفه‌های اضافی برای برخی از شعبات اخذ رای خبر داد و این اتفاق را نشانه استقبال گسترده از انتخابات دانست.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، جواد آهنگری اظهار داشت: اقشار مختلف مردم استان در شهرها و روستاها از اولین ساعات اخذ رای با حضور در مراکز اخذ رای، با صبر و حوصله روند انتخابات را طی نموده و نام نمایندگان برگزیده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را بر برگه های مخصوص رای نوشته‌اند.

رئیس روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به گزارش‌های واصله از شهرهای مختلف پیش‌بینی کرد برخی دیگر از حوزه‌ها نیز با توجه به حجم استقبال صورت گرفته در ساعات باقی مانده رای گیری با کمبود تعرفه رای مواجه شوند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت سنی شهرها و روستاهای استان در این دوره از انتخابات ۲ میلیون و ۹۰۹ هزار نفر از مردم استان امکان شرکت در انتخابات را دارند.

انتخابات آذربایجان شرقی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان‌شرقی در ۲ هزار و ۸۸۹ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود.