دانش آموزان باید به عنوان سفیران و راویان شهادت تربیت شوند
دانش آموزان باید به عنوان سفیران و راویان شهادت تربیت شوند
فرمانده سپاه ناحیه امامت در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران به شمالغرب کشور، گفت: هدف از برگزاری و اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است‌.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل با بیان اینکه باید دانش آموزان را به عنوان سفرا و راویان شهادت و ایثار تربیت بکنیم اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت عظیم جامعه دانش آموزی و با توجه به روحیات دانش آموزان، بتوانیم فرهنگ و منش ایثار، شهادت، وطن دوستی و ولایت مداری را ترویج دهیم.
وی در ادامه با اشاره به تعداد کاروانهای اعزامی سپاه ناحیه امامت در تابستان سال‌جاری گفت: امروز ۵ کاروان دانش آموزی دختران، به مناطق جنگی شمالغرب کشور اعزام شده اند و ۵ کاروان دیگر هم تا ۱۰ شهریور اعزام خواهند شد.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل افزود: البته قبلا هم ۳ کاروان توسط پایگاه محلات اعزام شده بودند که در مجموع سه دوره ، بیش از ۱۳ کاروان، به این مناطق اعزام خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه امامت با اشاره به برنامه های جانبی در طول اردوهای راهیان نور گفت : تجدید میثاق با شهدا، حضور در مزار شهدا، دیدار از یادمان های شهدای جبهه های شمالغرب کشور به خصوص یادمان شهید بروجردی و شرکت در همایش رزمی، فرهنگی که در پادگان حیدرلو شهر ارومیه برگزار خواهد شد، از مهم ترین برنامه های فرهنگی در طول اردوهای دانش آموزی راهیان نور است.

انتهای پیام/