خیمه‌شب‌بازی مجازی گروهک منافقین با حضور سیاست‌مداران اجاره‌ای/ تلاش تروریست‌ها برای مشروعیت‌بخشی با پول سعودی
خیمه‌شب‌بازی مجازی گروهک منافقین با حضور سیاست‌مداران اجاره‌ای/ تلاش تروریست‌ها برای مشروعیت‌بخشی با پول سعودی

خبرگزاری میزان – از روز شنبه ۱۹ تیر، اجلاس مجازی سه روزه گروهک تروریستی منافقین با مشارکت جمعی از سیاستمداران تروریست‌پرور آمریکایی و اروپایی که سابقه دشمنی‌های آشکار با مردم ایران را دارند، برگزار شد. در نشست مجازی تروریست‌های منافقین که از آن به عنوان «سیرک سالانه» و «خیمه‌شب‌بازی جنایتکاران» یاد می‌شود، علاوه بر برخی […]

خبرگزاری میزان – از روز شنبه ۱۹ تیر، اجلاس مجازی سه روزه گروهک تروریستی منافقین با مشارکت جمعی از سیاستمداران تروریست‌پرور آمریکایی و اروپایی که سابقه دشمنی‌های آشکار با مردم ایران را دارند، برگزار شد.

در نشست مجازی تروریست‌های منافقین که از آن به عنوان «سیرک سالانه» و «خیمه‌شب‌بازی جنایتکاران» یاد می‌شود، علاوه بر برخی از سیاستمداران خودفروخته و تروریست‌پرور اروپایی ، ۳۰ سناتور آمریکایی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات نیز حضور دارند؛ موضوعی که بار دیگر ثابت می‌کند همه طیف‌ها و جناح‌های سیاسی در آمریکا ، در ضدایرانی بودن، اشتراک نظر و اشتراک عمل دارند و از هم‌نشینی و هم‌پیالگی با تروریست‌های خون آشام و جنایت‌پیشه گروهک تروریستی منافقین که ۱۷ هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده‌اند، ابایی ندارند و حامی همه جانبه این تروریست‌های انسان‌نما هستند.

تروریست‌های کت و شلواری در نشست منافقین 

یکی از سخنرانان نخستین روز اجلاس مجازی تروریست‌های گروهک منافقین، «مایک پمپئو» وزیر خارجه سابق رژیم آمریکا بود؛ او که یک تروریست کت و شلواری محسوب می‌شود، در نشست مجازی منافقین بار دیگر زبان به اهانت به مردم و کشور ایران گشود و خواستار تشدید تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران شد.

پمپئو به عنوان وزیر خارجه دولت ترامپ، نقش آشکاری در اعمال تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران داشت و در چند موضع‌گیری صریحاً اعلام کرده بود هدفش جلوگیری از ورود غذا و دارو به ایران است! هر چند قدرت مردم کشورمان و نظام جمهوری اسلامی، بر توهمات پمپئو خط بطلان کشید اما این موضوع چیزی از واقعیت ضدایرانی پمپئو، این تروریست لباس دیپلمات‌ها را به تن کرده، نمی‌کاهد.

خیمه‌شب‌بازی مجازی تروریست‌های گروهک منافقین/ توهین به مردم ایران توسط سیاستمداران تروریست‌پرور غربی در سیرک منافقین

پمپئو همچنین از مشارکت‌کنندگان اصلی در اقدام تروریستی رژیم آمریکا در ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در خاک عراق محسوب می‌شود؛ ترور فرماندهان نظامی و مقامات رسمی یک کشور مستقل عضو ملل متحد توسط دولت آمریکا، مصداق بارز تروریسم دولتی علیه ایران و نقض آشکار موازین حقوق بین‌الملل و همچنین حاکمیت ملی کشور عراق است؛ بنابراین طبق اصول مصرح حقوق بین‌الملل، پمپئو یک تروریست بین‌المللی شناسنامه‌دار است و حضور او در مهمانی تروریست‌های منافقین از این زاویه قابل تفسیر است.

تروریست‌پروری دولت‌ها و سیاستمداران غربی

علاوه بر تروریستی به نام پمپئو، چند تن از وزرای سابق اروپایی از جمله وزرای خارجه سابق فرانسه، ایتالیا، لهستان، وزرای جنگ سابق انگلیس و فرانسه نیز در افتتاحیه نشست تروریست‌های منافقین علیه مردم ایران سخنرانی کردند تا بار دیگر وجهه ضدایرانی و تروریست پروری دولت‌های اروپایی متبوع خود را به اثبات برسانند.

پیش از آغاز نشست مجازی گروهک تروریستی منافقین، روزنامه «واشنگتن‌تایمز» گزارش داده بود که گروهی از نماینده‌های هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره آمریکا جزو شرکت‌کنندگان در نشست مجازی گروهک منافقین خواهند بود. به نوشته واشنگتن‌تایمز، «کوین مک‌کارتی»، رهبر حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا و «باب منندز»، رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس سنا جزو کسانی خواهند بود که در همایش این گروهک تروریستی سخنرانی خواهند کرد. «کوری بوکر» و «جین شاهین»، دو عضو دموکرات مجلس سنا به همراه «ریک اسکات» و «جان کورنین»، اعضای جمهوری‌خواه این مجلس نیز دیگران حاضران در نشست تروریست‌های منافقین هستند.

خیمه‌شب‌بازی مجازی تروریست‌های گروهک منافقین/ توهین به مردم ایران توسط سیاستمداران تروریست‌پرور غربی در سیرک منافقین

خیمه‌شب‌بازی مجازی تروریست‌های گروهک منافقین/ توهین به مردم ایران توسط سیاستمداران تروریست‌پرور غربی در سیرک منافقین

تد کروز از سناتورهای جنگ‌طلب و ضد ایرانی آمریکایی نیز از دیگر سخنرانان مزد بگیر محفل تروریست‌های منافقین بود؛ کروز در سخنان خود، از اقدامات تروریستی علیه مردم ایران حمایت کرد. کروز از جمله سناتورهای آمریکایی است که گرایشات تروریست‌پروری و ضداسلامی شدیدی دارد؛ وی در چند موضع‌گیری خود خواستار پلیسی کردن و کنترل شدید محلات مسلمان نشین و جامعه مسلمانان آمریکا شده است.

خیمه‌شب‌بازی مجازی تروریست‌های گروهک منافقین/ توهین به مردم ایران توسط سیاستمداران تروریست‌پرور غربی در سیرک منافقین

تام تیلیس، سناتور ایالت کارولینای شمالی نیز از دیگر سخنرانان آمریکایی نشست مجازی گروهک تروریستی منافقین بود؛ تیلیس در سخنرانی خود خواستار ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران و بر هم زدن امنیت مردم ایران شد. تیلیس از جمله سناتورهای آمریکایی است که در مقاطع مختلف به ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا برای تشدید تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران و تحریم کل بخش مالی کشور ما و جلوگیری از ورود غذا و دارو به ایران نامه نوشته بود.

خیمه‌شب‌بازی مجازی تروریست‌های گروهک منافقین/ توهین به مردم ایران توسط سیاستمداران تروریست‌پرور غربی در سیرک منافقین

توهین مقام پیشین کانادایی به مردم ایران در نشست تروریست‌های منافقین

اما یکی از ضدایرانی‌ترین سیاستمداران غربی یعنی «استفان هارپر» نخست‌وزیر پیشین کانادا نیز که رابطه نزدیکی با تروریست‌های منافقین دارد، در اجلاسیه مجازی این گروهک تروریستی به ایراد سخنرانی پرداخت و علیه مردم ایران و رئیس‌جمهور منتخب‌شان، لفاظی کرد.

هارپر در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ نخست وزیر کانادا بود و در این مدت همراه با روسای سایر رژیم‌های غربی از جمله آمریکا، خصمانه‌ترین مواضع را علیه مردم ایران اتخاذ کرد. اواسط سال ۹۱ بود که دولت کانادا به دستور هارپر به صورت یکجانبه و به بهانه حمایت از همجنسبازان! روابط خود با تهران را قطع کرد و بدین ترتیب سفارت کانادا در ایران تعطیل شد.

خیمه‌شب‌بازی مجازی تروریست‌های گروهک منافقین/ توهین به مردم ایران توسط سیاستمداران تروریست‌پرور غربی در سیرک منافقین

به طور کلی، سیاستمداران کانادایی پیوند‌های آشکار و نهانی با تروریست‌های شناسنامه‌داری نظیر سرکردگان گروهک تروریستی منافقین دارند؛ در خیمه‌شب‌بازی تیرماه ۹۷ گروهک تروریستی منافقین در پاریس که با تدارک ویژه مسئولان فرانسوی و حضور سخنرانان اجاره‌ای نظیر «رودی جولیانی» دستیار ترامپ و همچنین گسیل سیاهی‌لشکر‌هایی از پناهندگان آفریقایی همراه بود، «استفان هارپر» نخست وزیر پیشین کانادا هم حضور داشت.

سیاستمداران خودفروخته غربی در سیرک منافقین

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به حضور سیاستمداران غربی در نشست گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد و نوشت: «سیاستمداران خودفروخته غربی (از جمله پامپئو مفتخر به دروغگویی، تقلب و سرقت) خود را ارزان فروخته و در سیرکی به میزبانی اروپا شرکت کرده‌اند که توسط یک فرقه تروریستی برگزار شده که زمانی مورد حمایت صدام بود و دستش به خون ایرانی‌ها آغشته است».

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان تصریح کرد: عطش سیری‌ناپذیر برای پول و عقده‌های ضدایرانی، به ریاکاری شرم‌آور غربی دامن زده است.

در نشست‌های سالانه گروهک تروریستی منافقین در پاریس، برخی مسئولان سابق اروپایی و آمریکایی و برخی چهره‌های وابسته به رژیم‌های مرتجع عربی در قبال دریافت مبالغ سنگین حضور می‌یابند. از «رودی جولیانی» مشاور رئیس‌ رژیم آمریکا تا «برنار کوشنر» و «فیلیپ بلازی» وزرای خارجه پیشین فرانسه و «نوت کینگریچ» رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا.

گشاده‌دستی اروپایی‌ها برای وحشی‌ترین تروریست‌ها

در این نشست‌های سالانه، فرانسوی‌های مدعی حقوق بشر برای وحشی‌ترین تروریست‌ها، گشاده دستی ویژه‌ای می‌کنند و علاوه بر تدارک مکان و زمان جهت برگزاری میتینگ تروریست‌های شناسنامه‌دار منافقین، شرایط حضور برخی افراد مزدبگیر خارجی جهت حضور در نشست مزبور را نیز فراهم می‌کنند.

گروهک تروریستی منافقین در نشست‌های سالانه خود در پاریس، برای استخدام سخنرانان مبالغ هنگفتی را متقبل می‌شود. حتی گفته شده است که سرکردگان این گروهک تروریستی برای اعلام موضعی ولو کوتاه (در حد دو دقیقه) از سوی یک شخصیت شناخته شده بعضاً تا ۸۰ هزار دلار هم خرج می‌کنند.

مزدوران اجاره‌ای تروریست‌های منافقین

البته در جریان نشست‌های سالانه منافقین، سرکردگان این گروهک تروریستی، تنها برای دعوت از سخنرانان خارجی، دست به جیب نمی‌شوند، بلکه این جنایتکاران برای استخدام هواداران اجاره‌ای هم مجبور به پرداخت مبالغ کلان هستند. یکی از نیرو‌های اپوزیسیون، چند سال پیش، طی سخنان افشاگرایانه‌ای از نحوه عمل گروهک منافقین در جذب هواداران اجاره‌ای پرده برداشت. این نیروی اپوزیسیون و همپاله سابق منافقین چنین گفت که سرکردگان منافقین از هراس اینکه نیرو‌های ایزوله خودشان در آلبانی، در صورت ورود به پاریس، خود را گم و گور نکنند، مجبورند به برخی دانشجویان و افراد جویای کار عمدتا متعلق به اروپای شرقی پول دهند تا در میتینگ‌های منافقین، به رقاصی و سر دادن شعار‌های دیکته شده بپردازند!

اما فارغ از مباحث مرتبط با شو‌های مضحک سرکردگان گروهک تروریستی منافقین که همگان از نفرت آحاد ایرانیان از این جنایتکاران باخبرند، موضوع مهم زیست و فعالیت آزادانه آن‌ها در کشوری همچون فرانسه است که ادعا‌های حقوق بشری‌اش، گوش فلک را کر کرده است.

بنا بر اسناد متقن و غیرقابل خدشه که موسسات و مجامع غربی هم بر روی آن صحه گذاشته‌اند، گروهک تروریستی منافقین حدود ۱۷ هزار ایرانی بیگناه را به شهادت رسانده است و حتی اعضای این گروهک به ترور مقامات و مسئولان سیاسی جمهوری اسلامی ایران نیز مبادرت ورزیده‌اند.

انتهای پیام/