خط و نشان دادستان عمومی و انقلاب بناب به آموزشگاه‌های بدون مجوز!
خط و نشان دادستان عمومی و انقلاب بناب به آموزشگاه‌های بدون مجوز!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب بر لزوم نظارت متولیان امر بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد و مشاوره تأکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، هادی شهابی ظهر امروز در نشست هماهنگی و کارگروه نحوه فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و مشاوره شهرستان با بیان اینکه وضعیت نابسامان مؤسسات و آموزشگاه‌ها باید ساماندهی شود؛ اظهار کرد: ما مخالف خدمات […]



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب بر لزوم نظارت متولیان امر بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد و مشاوره تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، هادی شهابی ظهر امروز در نشست هماهنگی و کارگروه نحوه فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و مشاوره شهرستان با بیان اینکه وضعیت نابسامان مؤسسات و آموزشگاه‌ها باید ساماندهی شود؛ اظهار کرد: ما مخالف خدمات ارائه شده از سوی این آموزشگاه‌ها نیستیم بلکه معتقدیم که این مؤسسات نیاز به نظارت مؤثر دارند.

مدعی‌العموم دستگاه قضایی شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با مراکز و آموزشگاه‌های غیرمجاز و بدون مجوز تصریح کرد: در برخورد و تعطیلی مراکز آموزشگاهی بدون مجوز نباید سلیقه‌ای برخورد شود شود و متولیان امر باید بدون جانبداری اعمال قانون نمایند.

شهابی خاطرنشان کرد: باید ضمن نظارت مستمر بر نحوه فعالیت این آموزشگاه‌ها مجوز فعالیت این مؤسسات نیز بررسی شود.

وی یادآور شد: متأسفانه نظارت بر آموزشگاه‌ها کمرنگ است و برخی از این مؤسسات هرگونه که می‌خواهند فعالیت می‌کنند، به‌طوریکه هدف آنها صرفاً بیشتر در راستای درآمدزایی است.

پایان پیام/۶۰۰۰۴/س