خطیبی: بازی جان داری از طرف تراکتور شاهد بودیم ؛ فرصت زیادی به تیم النصر ندادیم
خطیبی: بازی جان داری از طرف تراکتور شاهد بودیم ؛ فرصت زیادی به تیم النصر ندادیم
مربی تیم تراکتور گفت: از بازی بچه هایمان واقعا راضی هستیم. آنها فوق العاده بازی کردند، ما یک تیم تقریبا جوان به این مسابقه آوردیم. چند نفر از بازیکنان امید ما برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند. بازی جان داری از طرف تراکتور شاهد بودیم و فرصت زیادی به تیم النصر ندادیم.

به گزارش قلم پرس، حسین خطیبی، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از بازی النصر عربستان که با نتیجه یک بر صفر مغلوب  شد تا از راهیابی به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازبماند.، اظهار داشت:  ما یک تیم تقریبا جوان به این مسابقه آوردیم. ۶-۷ نفر از بازیکنان امید ما برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند. بازی جان داری از طرف تراکتور شاهد بودیم و فرصت زیادی به تیم النصر ندادیم.

وی افزود: می دانیم که النصر از دل لیگ عربستان که هفته چهارم خود را پشت سر گذاشته وارد این مسابقه شد و کاملا آماده بود. لیگ ما شروع نشده است؛ نه بدنسازی کردیم و نه بازیکنان تیم مان کامل بود. حریف نسبت به ما از نظر بدنی در شرایط بهتری بود اما با این حال از بچه ها راضی هستیم. آنها با تمام توان مقابل بازیکنان گرانقیمت و باکیفیت حریف ایستادگی کردند. به جز یکی دو اشتباه بازی قابل قبولی انجام دادیم.

مربی تیم تراکتور در ادامه یادآور شد: نفرات کمی داشتیم و بازیکن ۱۷-۱۸ ساله را به زمین فرستادیم؛ به خاطر جوانی چند نفر از بازیکنانمان نتوانستند چیزی را که از آنها خواسته بودیم را به طور کامل انجام دهند. این بازی تجربه خوبی برای ما بود و نقاط ضعف خودمان را می توانیم برطرف کنیم. باید بازیکنانی به تیم اضافه شوند که بتوانیم در لیگ برتر ایران بهتر از این ها ظاهر شویم.

خطیبی در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی که مدعی بود چرا بهانه می آورید که بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم در حالی که النصر هم چند بازیکن خود را نداشت و در کنار آن از داشتن تماشاگر هم محروم بود و این بهترین نتیجه برای تراکتور بود گفت: من واقعیت ها را گفتم. شما اول حتما در جریان نیستید که پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته است. اگر آمار بگیرید می بینید که ۱۰ بازیکن خوب ما که در دور گروهی حضور داشتند دیگر نیستند. حاج صفی، دژاگه، شجاعی، فخرالدینی، خانزاده، عباس زاده، بابایی و… را نداشتیم. این بهانه نیست و ما نتوانستیم بازیکن بگیریم و مجبور شدیم با ۱۶ (۲ دروازه بان و ۱۴ بازیکن) بازیکن به قطر بیاییم.

وی ادامه داد: ولی از بازی بچه هایمان واقعا راضی هستیم. آنها فوق العاده بازی کردند. ما نفراتی داشتیم که اصلا سابقه بازی در بزرگسالان را نداشت. ما روی نقاط ضعف و قوت النصر کار کرده بودیم. النصر هم تیم قابل احترامی است و این برد را به آنها تبریک می گویم. به نظرم ما امروز با وجود کمبود بازیکن برنده بازی بودیم. از نظر بازی و کیفیت بازیکنان جوان ما راضی کننده بودیم. فوتبال همین است و باید قبول کرد و برای آینده برنامه ریزی کرد.

  • منبع خبر : ورزش سه