خطر رانش زمین در تبریز و بروز فاجعه‌ای انسانی
خطر رانش زمین در تبریز و بروز فاجعه‌ای انسانی

[ad_1] شهردار تبریز با اشاره به خطر رانش زمین در منطقه اراضی محله کاج کوی ولیعصر (عج) گفت: ما نسبت به مردم ساکن در محله کاج مسوول هستیم و اقدامات پیشگیرانه فنی باید در اسرع وقت در آنجا آغاز شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات سطح منطقه […]

[ad_1]


شهردار تبریز با اشاره به خطر رانش زمین در منطقه اراضی محله کاج کوی ولیعصر (عج) گفت: ما نسبت به مردم ساکن در محله کاج مسوول هستیم و اقدامات پیشگیرانه فنی باید در اسرع وقت در آنجا آغاز شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات سطح منطقه یک در قالب پنجمین قرار خدمت اظهار کرد: فلسفه قرار خدمت این است که جزئیات موضوعات مشخص شده و در راستای رفع آنها تصمیم جمعی اتخاذ شود.

وی با اشاره به ضرورت تسریع پایدارسازی اراضی محله کاج کوی ولیعصر (عج) افزود: این موضوع باید فرابخشی باشد و در جلسه بحران اقدامات پیشگیرانه آن شروع شود.

هوشیار گفت: باید این اقدام توسط متخصصان ژئوتکنیک ارائه شود چون حرکت زمین در آنجا شروع شده است.

شهردار تبریز با اشاره به خطر رانش زمین در آن منطقه، یادآور شد: ما نسبت به مردم ساکن در محله کاج مسوول هستیم و اقدامات پیشگیرانه فنی باید در اسرع وقت در آنجا آغاز شود.

شهرداری تبریز بر ضرورت تسریع در پایدارسازی اراضی محله کاج کوی ولیعصر (عج) در راستای پیشگیری از بروز فاجعه‌ای انسانی تاکید کرد.

انتهای پیام/س


[ad_2]