خروج نظامیان خارجی از عراق، محور دیدار مشاور امنیت ملی الکاظمی با مسئول فرانسوی
خروج نظامیان خارجی از عراق، محور دیدار مشاور امنیت ملی الکاظمی با مسئول فرانسوی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاردار سفارت فرانسه در بغداد در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق گفت که کشورش از تصمیم‌های حاکمیتی عراق حمایت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد:قاسم الاعرجی امروز میزبان کاردار سفارت فرانسه بود و در این دیدار مسئول […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاردار سفارت فرانسه در بغداد در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق گفت که کشورش از تصمیم‌های حاکمیتی عراق حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد:قاسم الاعرجی امروز میزبان کاردار سفارت فرانسه بود و در این دیدار مسئول فرانسوی از حمایت کشورش از تصمیم های مستقل عراق گفت و تاکید کرد که فرانسه به حاکمیت عراق احترام می‌گذارد و همواره از آرمان های ملت عراق پشتیبانی می‌کند.

بر اساس این بیانیه، موضوع خروج نظامیان خارجی از عراق و موضوع گفت‌وگو راهبردی میان بغداد و واشنگتن و کار مستشاری ناتو در عراق از جمله محورهای گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی عراق با کاردار سفارت آمریکا است.

در این بیانیه آمده است که دو طرف بر اهمیت تحکیم و تقویت روابط رو به رشد میان بغداد و پاریس در همه سطوح تاکید کردند.

مشاور امنیت ملی عراق در مقطع اخیر دیدارهای فشرده‌ای با سفرای کشورهای عضو ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش داشته که در این دیدارها بر لزوم خروج نظامیان خارجی از عراق تاکید کرده است.

انتهای پیام/.