خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم‌الرغائب
خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم‌الرغائب
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تمهیدات گسترده این شرکت برای انتقال شهروندان به آرامستان های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

به گزارش قلم پرس، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای شهروندان برای عزیمت به آرامستان‌های سطح شهر، این شرکت با سازماندهی مناسب و تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی با نظارت و کنترل عوامل بهره‌برداری و گشت‌های نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی و امدادی، اقدام به ارایه خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در این روز خواهد کرد.

وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی با اختصاص بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ساعت ۷.۳۰ صبح روز پنجشنبه ۶ بهمن، جابجایی مسافران محترم را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت و در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط بویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو، خدمات روزمره خود را با تمام توان ارایه خواهند کرد و شهروندان عزیز می‌توانند از این خدمات نیز بهره‌مند شوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تعدادی از اتوبوس‌های واحد گشت نیز برای پشتیبانی خدمات رسانی در گلزار شهدای وادی رحمت جهت ارایه خدمات مطلوب‌تر پیش‌بینی شده که در صورت نیاز وارد شبکه خدمات رسانی خواهند شد.
وی اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی با تمام توان و با ارایه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کمی و کیفی در مسیرهای ذیل در یوم الرغائب در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود.

  1. مسیر گلزار شهدای وادی رحمت: حرکت اتوبوسها از ابتدای ضلع غربی پایانه محققی
  2. آرامستان ملک: حرکت اتوبوسهای مسیر ۱۲۰ شهید بهشتی از پایانه میدان شهدا
  3. آرامستان بقائیه: حرکت اتوبوسهای مسیر ۱۰۲ شهید منتظری از ضلع شرقی پایانه محققی
  4. آرامستان امامیه: حرکت اتوبوسهای مسیر ۱۰۴ مشروطه- ترمینال از ضلع شرقی پایانه محققی

انتهای پیام/