خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم
خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم
استاندار آذربایجان ‌شرقی با قدردانی از هیئات مذهبی و خادمان حسینی استان، گفت: همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش قلم پرس، محمدرضاپورمحمدی در آیین رونمایی از پوستر هجدمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی اظهار داشت: تبریز پایتخت تشیع و دیار عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و این اجلاس باید در شأن و جایگاه آذربایجان برگزار شود.
رئیس هجدمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی افزود: این اجلاس قرار بود دو سال پیش در تبریز برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و امسال نیز با وجود محدودیت‌ها تلاش می‌کنیم همایشی در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شود.
استاندار آذربایجان ‌شرقی با قدردانی از هیئات مذهبی و خادمان حسینی استان، گفت: نگرانی‌ها از بابت شیوع کرونا در مراسم ماه محرم وجود داشت که خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.
وی با تأکید بر اینکه همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم، ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های استان برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی و مذهبی در استان تلاش می کنند.