حکم تعلیق برای اعضای شورای شهر تبریز در صورت صدور کیفرخواست
حکم تعلیق برای اعضای شورای شهر تبریز در صورت صدور کیفرخواست

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی از صدور حکم کیفرخواست برای پرونده شهرداری مرند خبر داد و گفت: اگر حکم کیفرخواست برای پرونده شورای شهر تبریز صادر شود حکم تعلیق نیز صادر می‌گردد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری، اظهار کرد: از آنجایی که حکم کیفرخواست برای پرونده شهرداری مرند […]

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی از صدور حکم کیفرخواست برای پرونده شهرداری مرند خبر داد و گفت: اگر حکم کیفرخواست برای پرونده شورای شهر تبریز صادر شود حکم تعلیق نیز صادر می‌گردد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری، اظهار کرد: از آنجایی که حکم کیفرخواست برای پرونده شهرداری مرند صادر شده است، حکم تعلیق نیز در مورد این شهرداری اجرا می‌شود.

وی افزود: این پرونده در مرحله ارسال به دادگاه است تا براساس حکم دادگاه اقدامات لازم در این ارتباط صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد پرونده شهرداری و شورای شهر تبریز نیز تصریح کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و منتهی به صدور کیفرخواست نشده است.

مظفری خاطرنشان کرد: اگر کیفرخواست پرونده شورای شهر صادر شود حکم تعلیق نیز صادر می‌گردد و اعضای شورای شهر اجازه فعالیت نخواهند داشت.