حمایت و همدلی، عامل اصلی موفقیت تراکتور
حمایت و همدلی، عامل اصلی موفقیت تراکتور

[ad_1] باشگاه تراکتور پس از بسته نگه داشتن دروازه در سه بازی اخیر و کسب دو پیروزی پیاپی، از حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم قدردانی می‌کند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در متن اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: «باشگاه تراکتور از تمامی هوادارانی که در بازی‌های ‌اخیر به‌ویژه در دیدار روز گذشته با حمایت‌های […]

[ad_1]



باشگاه تراکتور پس از بسته نگه داشتن دروازه در سه بازی اخیر و کسب دو پیروزی پیاپی، از حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم قدردانی می‌کند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در متن اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است:

«باشگاه تراکتور از تمامی هوادارانی که در بازی‌های ‌اخیر به‌ویژه در دیدار روز گذشته با حمایت‌های بی‌بدیل‌شان تا آخرین لحظه بازی و شور و شوق وصف ناپذیر، بار دیگر هیجان و انرژی را به سکوهای فوتبال ایران بازگردانده و به عنوان یار دوازدهم زمینه‌ساز پیروزی تراکتور شدند، تشکر و قدردانی می‌کند.

همچنین جا دارد از بازیکنان، کادرفنی و سایر اعضای تیم که با تلاش، همّت و عزم راسخ خود واژه «غیرت» را در مستطیل سبز معنا کرده و دل میلیون هوادار را شاد کردند، قدردانی کنیم.

یادآور می‌شود، باشگاه تراکتور در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر با هدایت قربان بردیف روند حرفه‌ای و رو به رشدی را آغاز کرده که قطعاً با صبر و حمایت از تیم، نتایج مثبت تلاش‌ها در بلند مدت، مشهودتر خواهد بود. در همین راستا باشگاه تراکتور برنامه‌ریزی لازم برای تداوم این روند در دیدار هفته هفتم را انجام داده و بر این باور است که با همدلی و اتحاد اعضای تیم و هواداران شاهد کسب نتایج درخشان در ادامه مسابقات خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]