حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های ملی شهرداری/ تشکیل قرارگاه مسکن
حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های ملی شهرداری/ تشکیل قرارگاه مسکن

[ad_1] شهردار تبریز از حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های ملی مسکن حاشیه‌نشینان و مقبره‌الشعرا خبر داد. به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار اظهار داشت: در بحث اخذ فاینانس و اعتبارات ملی برای پروژه‌های مقبره‌الشعرا و رفع حاشیه‌نشینی، استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان تبریز پای کار بوده و اعتباراتی نیز در سفر رییس‌جمهور به تبریز در […]

[ad_1]

شهردار تبریز از حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های ملی مسکن حاشیه‌نشینان و مقبره‌الشعرا خبر داد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار اظهار داشت: در بحث اخذ فاینانس و اعتبارات ملی برای پروژه‌های مقبره‌الشعرا و رفع حاشیه‌نشینی، استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان تبریز پای کار بوده و اعتباراتی نیز در سفر رییس‌جمهور به تبریز در نظر گرفته شده است.
وی افزود: پروژه تکمیل مقبره الشعرا یکی از اولویت‌های شهرداری بوده و قرار است تا سه الی چهار ماه آینده، صفه ضلع شمالی آن به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.
شهردار تبریز تصریح کرد: دغدغه رفع حاشیه‌نشینی و بهسازی بافت فرسوده از سال‌های گذشته مطرح بوده و اما هیچگاه روند رو به رشد حاشیه‌نشینی کاسته نشده است که در این راستا قرارگاه مسکن با رویکرد مولدسازی ظرفیت‌های شهری در تبریز تشکیل می‌یابد.
وی اضافه کرد: قبلا شهرک جوانان با مساحت ۱۵ هکتار برای جا به جایی مردم و رفع حاشیه نشینی اختصاص یافته بود اما در نخستین جلسه ما در این خصوص و با تاکیدات و حمایت استاندار محترم، ۱۳۵ هکتار برای حاشیه نشینان شهر در شهرک جوانان در نظر گرفته شد.
هوشیار خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولین استانی تمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر را تعیین تکلیف کنیم.

[ad_2]