حل مشکل جمعیت ۲۰۰ هزار نفری با اجرای بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری تبریز
حل مشکل جمعیت ۲۰۰ هزار نفری با اجرای بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری تبریز

به گزارش قلم پرس، روح‌الله رشیدی اظهار کرد: قرارگاه اقدام، اولین گام در زمینه ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین بوده و چند کمیسیون نیز در آن حضور دارند و از جمله تصمیمات این قرارگاه، امتداد خیابان ۴۲ متری به کوثر شرقی است. وی افزود: طرح قبلی ارائه‌شده برای این مسیر خیلی گسترده بود که مصوب شد امتداد […]

به گزارش قلم پرس، روح‌الله رشیدی اظهار کرد: قرارگاه اقدام، اولین گام در زمینه ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین بوده و چند کمیسیون نیز در آن حضور دارند و از جمله تصمیمات این قرارگاه، امتداد خیابان ۴۲ متری به کوثر شرقی است.

وی افزود: طرح قبلی ارائه‌شده برای این مسیر خیلی گسترده بود که مصوب شد امتداد ۴۲ متری به کوثر شرقی و کوثر شرقی به ترلان‌دره‌سی و اتوبان پاسداران در دو مرحله اجرایی شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا تصریح کرد: با اجرای این پروژه یک محله بزرگ با گستره جمعیتی ۲۰۰ هزار نفری از فلاکت نجات می‌یابد.

وی افزود: این پروژه، بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری خواهد بود و ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه تملک و اجرای این طرح‌ها خواهد بود.

رشیدی اضافه کرد: در کنار آن، ضابطه‌ای نیز برای این محلات تعیین شده است که به منظور پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، شهروندان می‌توانند به اخذ پروانه ساخت و احداث اصولی و استاندارد واحدهای مسکونی اقدام کنند.