حفر چاه‌های غیرمجاز از مهم‌ترین عوامل بحرانی شدن وضعیت تالاب قره قشلاق
حفر چاه‌های غیرمجاز از مهم‌ترین عوامل بحرانی شدن وضعیت تالاب قره قشلاق

فرماندار ملکان حفر چاه‌های غیرمجاز و عدم پرداخت و اختصاص حقابه تالاب از ذخایر آبی را از مهم‌ترین عوامل بحرانی شدن وضعیت تالاب قره قشلاق اعلام کرد. به گزارش قلم پرس،از بناب، بهمن قائلی ظهر امروز در نشست کمیته محلی مدیریت زیست بومی تالاب قره قشلاق بناب با بیان اینکه حل مشکلات تالاب قره قشلاق […]



فرماندار ملکان حفر چاه‌های غیرمجاز و عدم پرداخت و اختصاص حقابه تالاب از ذخایر آبی را از مهم‌ترین عوامل بحرانی شدن وضعیت تالاب قره قشلاق اعلام کرد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، بهمن قائلی ظهر امروز در نشست کمیته محلی مدیریت زیست بومی تالاب قره قشلاق بناب با بیان اینکه حل مشکلات تالاب قره قشلاق همکاری و تعامل تمام شهرهای اطراف این زیستگاه را می‌طلبد؛ اظهار کرد: قطعاً با همکاری تمام شهرستان ها شاهد حاکم شدن شرایط بهتری در تالاب خواهیم بود.

وی حفر چاه‌های غیرمجاز و عدم پرداخت و اختصاص حقابه تالاب از ذخایر آبی را از مهم‌ترین عوامل بحرانی شدن وضعیت تالاب قره قشلاق اعلام و گفت: در سال های اخیر صدها چاه غیرمجاز در حاشیه تالاب قره قشلاق حفر شده که قطعاً تأثیر به سزایی در خشک شدن تالاب قره قشلاق داشته است.

فرماندار ملکان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان شهرستان بناب برای حفاظت از تالاب قره قشلاق خاطرنشان کرد: قطعاً فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان ملکان برای نگهداری از تالاب در کنار آنها خواهند بود و از تمام ظرفیت خود برای حفاظت از این زیستگاه مهم استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/