حضور مردم با بصیرت در صحنه در ۹ دی یک حضور پرمعنا بود
حضور مردم با بصیرت در صحنه در ۹ دی یک حضور پرمعنا بود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی پیوند ۹ دی را تبلور پیوند عمیق میان امام و امت دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در نهم دی به دنیا ثابت کردند با قدرت پشتیبان انقلاب و ولایت خواهند ماند.

به گزارش قلم پرس، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم دهمین سالروز حماسه ۹ دی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: از حضور عزیزان، برادران، خواهران، مسوولان و امت حزب‌الله تشکر و قدردانی کنم و خداوند متعال را شاکر باشیم و باید این مراسم را همیشه گرامی بداریم و یاد روز تاریخی نهم دی را گرامی داشت.

وی با تاکید بر اینکه تنها چیزی که باعث شد تا آن فتنه که از خرداد سال ۸۸ شروع شد را مهار کرد وجود رهبری و مدیریت حکیمانه ایشان بود که توانست این فتنه پیچیده و برنامه‌ریزی شده را مهار کنند، گفت: حضور مردم با بصیرت در صحنه در ۹ دی یک حضور پرمعنا بود که البته در تبریز یک روز زودتر از سراسر کشور این راهپیمایی انجام گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: در اغتشاشات اخیر کشور نیز، تبریز جزو اولین شهرها بود که راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران را قبل از سایر شهرها انجام داد.

آل‌هاشم رجوع به رهبری و امام مسلمین را بهترین راه مبارزه عنوان کرد و گفت: مردم در ۹ دی ماه ۸۸ به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان‌ها آمدند که این حماسه هرگز فراموش شدنی نیست.

وی پیوند امام و امت با مقام معظم رهبری را دلیل دیگر مهار فتنه برشمرد و گفت: این پیوند امام و امت منجر شد تا راهپیمایی باشکوه انجام گیرد و فتنه مهار شود.

آل هاشم با بیان اینکه ملت بزرگ ایران، نهم دی ماه هوشمندانه در برابر سران فتنه ایستادند و از انقلاب، نظام و ولایت دفاع و حراست کردند، گفت: حقیقتاً باید روز نهم دی را روز میثاق امت با ولایت نامگذاری کرد، چون مردم در آن روز ارزشمند به دنیا ثابت کردند پشتیبان ولایت هستند.