حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه در محاکم تجدید نظر این استان
حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه در محاکم تجدید نظر این استان

خبرگزاری میزان – توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه ضمن بازدید و سرکشی از شعب، در راستای کرامت کارکنان دستگاه قضایی با اهدا لوح سپاس و هدایایی، از همکاران اداری که در سال ۱۳۹۹ به مقام بازنشستگی رسیده بودند، تجلیل کرد. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه […]

خبرگزاری میزان – توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه ضمن بازدید و سرکشی از شعب، در راستای کرامت کارکنان دستگاه قضایی با اهدا لوح سپاس و هدایایی، از همکاران اداری که در سال ۱۳۹۹ به مقام بازنشستگی رسیده بودند، تجلیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: خدمت در دستگاهی همانند دستگاه قضایی با انبوه کار‌ها و مسائل و محدودیت‌های خاص خود و رسیدن به مقام بازنشستگی نشان از سلامت یک نیروی کارآمد دارد و این مهم جای سپاس و قدردانی دارد.

وی در ادامه سخنان خود به همکارانی که به بازنشستگی رسیده بودند، توصیه کرد فرصت حضور در کانون گرم خانواده را غنیمت دانسته و اندوخته و تجربه گران قیمت ۳۰ ساله خود را ساده تصور نکنند؛ بلکه در راه‌های مختلف و در انجام امور خیر از این تجربه ذی‌قیمت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از کارکنان بازنشسته توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و سرپرست محاکم تجدید نظر تجلیل شد.

حضور در شعب محاکم تجدید نظر و گفتگوی مستقیم و سه ساعته با همکاران قضایی و اداری از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این روز بود.

در این دیدار صمیمانه برخی از کارکنان ضمن تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند و توسلی زاده تمامی خواسته‌های کارکنان را مستمع بود و دستورات لازم را صادر کرد.

از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به کارکنان در محاکم تجدید نظر تاکید بر صدور آراء متقن و مستند، اقناع طرفین دعوی، تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقاء روند روبه رشد محاکم بود و در ادامه از زحمات همه همکاران قضایی و اداری به سبب زمینه سازی برای روند رو به رشد دادگستری استان کرمانشاه تقدیر کرد.

انتهای پیام/