حضور در راهپیمایی روز قدس نشانگر پشتیبانی مردم از آرمان‌های امام (ره) است
حضور در راهپیمایی روز قدس نشانگر پشتیبانی مردم از آرمان‌های امام (ره) است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشانگر پشتیبانی مردم از آرمان‌های امام (ره) است. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس خواهند دید که ملت ما همچنان به آرمان‌های امام راحل، […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشانگر پشتیبانی مردم از آرمان‌های امام (ره) است.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس خواهند دید که ملت ما همچنان به آرمان‌های امام راحل، انقلاب و فلسطین پایبند هستند و رهایی قدس از رژیم چنگال صهیونیستی، یکی از آرمان‌های امام (ره) بود.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم بیدار با وجدان آگاه و حضور پرشور و نمایش همبستگی و وحدتشان در راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی از ملت مردم مظلوم فلسطین را نشان دهند.

سعیدی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس تصریح کرد: این روز از زمانی که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد، به طوری که اهمیتش از آن زمان تاکنون نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر شده است.

وی در ادامه، انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را دهن کجی آمریکا و اسراییل به مسلمانان و فلسطینیان دانست و خاطرنشان کرد: کشت و کشتارهای وحشیانه‌ی رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر، نشانگر توطئه و برنامه شوم و مشترک آمریکا و هم‌پیمانانش است، برخی کشورهای عربی نیز با برقراری روابط علنی با آمریکا، سعی در نادیده گرفتن و از بین بردن حقوق مردم فلسطین دارند.