حضور در بازی‌های المپیک افتخار بزرگی برای والیبال است
حضور در بازی‌های المپیک افتخار بزرگی برای والیبال است
پشت خط زن تیم ملی با بیان این که حضور در بازی‌های المپیک افتخار بزرگی برای والیبال است، گفت: امیدوارم با پیروزی در دو دیدار آینده، برای دومین بار سهمیه المپیک کسب کنیم.

به گزارش قلم رس به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی که در دیدار ایران و چین عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد، درباره این مسابقه، گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنیم.
وی با بیان این که امیدوارم روند موفقیت‌های تیم ملی والیبال ایران ادامه‌دار باشد، گفت: انشاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی هم با پیروزی مقابل حریفان، سهمیه المپیک را کسب کنیم و مردم ایران را نیز خوشحال کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره عملکردش در دیدار برابر چین گفت: خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم و در موفقیت تیم ایران سهیم باشم. امیدوارم این روند نیز ادامه‌دار باشد و برای دومین بار سهمیه المپیک را کسب کنیم و این موضوع افتخار بزرگی برای والیبال ایران خواهد بود.
وی درباره حریف مرحله نیمه‌نهایی ایران گفت: هنوز جلسه آنالیز تیم کره‌جنوبی را برگزار نکردیم، اما در مجموع تیم توپگیر و جنگنده‌ای است و والیبال را خیلی خوب بازی می‌کند. کره به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد و تا آخرین لحظه بازی به نبرد ادامه می‌دهد.

محمودی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی خیلی سخت باشه اما با شناختی که از تیم خودمون دارم، امیدوارم این تیم را شکست دهیم و سربلند از این میدان بیرون بیایم، هر چند که بازی سختی خواهد بود.
بازیکن تیم ملی والیبال درباره مصدومیت خودش و آخرین وضعیت درمانی‌اش، افزود: در بازی تدارکاتی که با قطر داشتیم، فرود بدی داشتم و از ناحیه کمر دچار درد و مشکل شدم. دکتر افروزی در این چند روز خیلی زحمت کشیده تا من را به بازی‌ها برساند که باید از او تشکر کنم.
وی با یادآوری اینکه روزی ۲ یا ۳ بار روند درمانی‌اش پیگیری می‌شود، گفت: خدا را شکر وضعیتم خیلی بهتر شده است. کمی هنوز درد دارم ولی خوب طبیعی است و امیدوارم که بتونم با تمام توان در خدمت تیم باشم.