حضور امام جمعه تبریز در مناطق زلزله زده خوی
حضور امام جمعه تبریز در مناطق زلزله زده خوی
نماینده ولی فقیه در استان به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا با حضور در مناطق زلزله زده استان همجوار، از روند خدمت رسانی گروه‌های امدادی و جهادی استان آذربایجان‌شرقی به مردم زلزله زده بازدید به عمل آوردند.

امروز نماینده ولی فقیه در استان به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا و متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس با حضور در مناطق زلزله زده استان همجوار، از روند خدمت رسانی گروه‌های امدادی و جهادی استان آذربایجان‌شرقی به مردم زلزله زده بازدید به عمل آورده و در جریان نحوه خدمت رسانی قرار گرفتند.

در ابتدا آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، عابدین خرّم و سردار عباسقلیزاده از اردوگاه و بیمارستان صحرایی هلال احمر بازدید کرده و به گفتگو با مردم زلزله‌زده و امدادگران پرداختند.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اینجا دلیرمردان تبریز و آذربایجان شرقی موج خدمت به راه انداخته اند.

سردار عباسقلیزاده تصریح کرد: گروه های جهادی، دانشجویان، هلال احمر و دستگاه های دولتی با تمام وجود وارد میدان شده اند. همچنان که گفته ام سپاه عاشورا تا آخرین لحظه و تا ایجاد شرایط آرام در خدمت مردم عزیز خوی خواهد بود.