حسین کریمی:  حمایت همه جانبه از تیم تراکتور
حسین کریمی:  حمایت همه جانبه از تیم تراکتور

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: امروز وظیفه همه تراکتوری ها حمایت همه جانبه از این تیم است. حسین کریمی در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز اظهار داشت: بازی تراکتور برابر الشارجه امارات به نوعی حساس ترین بازی تراکتور در این فصل است. شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان قابل جبران است، اما شکست مقابل الشارجه […]



بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: امروز وظیفه همه تراکتوری ها حمایت همه جانبه از این تیم است.

حسین کریمی در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز اظهار داشت: بازی تراکتور برابر الشارجه امارات به نوعی حساس ترین بازی تراکتور در این فصل است. شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان قابل جبران است، اما شکست مقابل الشارجه غیر قابل جبران و به قیمت حذف از آسیا تمام خواهد شد.
وی گفت: باید تمامی انتقادات تا روز مسابقه متوقف و تمامی برنامه ها روی حمایت از تیم تراکتور متمرکز شود و به نظر من با اتحاد و همدلی و با توجه به ظرفیت موجود تراکتور، پیروزی بر الشارجه و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دور از انتظار نیست.
رئیس سابق کانون هواداران تراکتور تاکید کرد: قطعا ضعف هایی در باشگاه تراکتور خصوصا در فصل نقل و انتقالات وجود داشته، اما امروز جای بازگو کردن این مسائل نیست و روز سه شنبه باید تمام قد از تیم تراکتور حمایت کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷