حراج وسایل شخصی فدرر برای کمک به امور خیریه
حراج وسایل شخصی فدرر برای کمک به امور خیریه

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، خیلی از طرفداران راجر فدرر یکی از برترین تنیسورهای تاریخ می توانند در این تابستان صاحب بعضی از اقلام شخصی او شوند. قهرمان ۲۰ گرنداسلم دنیای تنیس در تابستان سال جاری چندین قلم از وسایل شخصی خود از جمله راکت هایی که لا آن به قهرمانی […]

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، خیلی از طرفداران راجر فدرر یکی از برترین تنیسورهای تاریخ می توانند در این تابستان صاحب بعضی از اقلام شخصی او شوند.

قهرمان ۲۰ گرنداسلم دنیای تنیس در تابستان سال جاری چندین قلم از وسایل شخصی خود از جمله راکت هایی که لا آن به قهرمانی در گرنداسلم رسیده است را به مزایده می گذارد تا بتواند مبالغی برای کمک به امور خیریه اختصاص دهد.

قیمت های این مزایده از ۳ هزار تا ۷ هزار پوند شروع خواهد شد.

لباس و راکت پیروزی نهایی فدرر در فینال اوپن فرانسه در سال ۲۰۰۹ برابر رابین سودرلینگ و کفش های مورد استفاده در تنیس رولان گاروس و ویمبلدون از جمله این اقلام هستند.

فدرر گفت: هر قطعه در این حراجی ها نمایانگر لحظه ای از زندگی تنیس من است و به من این امکان را می دهد که بخشی از کلکسیون شخصی خود را با طرفدارانم در سراسر جهان به اشتراک بگذارم. مهمتر از آن، درآمد حاصل از بنیاد راجر فدرر برای کمک به ما در جهت ارائه منابع آموزشی به کودکان در آفریقا خواهد کرد.

انتظار می رود بیش از یک و نیم میلیون پوند در این حراجی به دست آورده شود که صرف امور خیریه خواهد شد.

انتهای پیام