حامی اقدامات ورزشی برای بهره‌مندی شهروندان هستیم
حامی اقدامات ورزشی برای بهره‌مندی شهروندان هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از هر اقدامی برای توسعه و بالندگی شهروندان در خصوص فعالیت‌های ورزشی در شهر تبریز حمایت می کنیم.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی در مراسم کلنگ زنی مجموعه اداری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز افزود: در دوره جدید مدیریت شهری در تبریز، شاهد حضور شهرداری هستیم که حامی ورزش است و ما نیز در تلاشیم  با این همدلی پوشش گسترده تری در سطح شهر برای بهره مندی عموم شهروندان و به ویژه نسل جوان داشته باشیم.

وی افزود: مطالبه شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان نماینده شهروندان در اداره شهر، از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز توسعه برنامه‌های ورزشی است و امیداریم در این راستا موفق باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: سال‌های گذشته این برنامه و توسعه فیزیکی فضاهای ورزشی و ساخت ساختمانی که امروز کلنگ زنی می شود پیش بینی شده بود، که امروز روند آن دنبال می شود و لازم است این روند شتاب داشته باشد.

همزمان با روز ملی کشتی، ساختمان اداری معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار تبریز و نیز مدیران ارشد شهرداری تبریز کلنگ زنی شد و قرار است با حمایت مالی شهرداری منطقه ۱ تبریز، در مقام کارفرما، این فضا به زودی به عنوان یکی از سرانه‌های ورزشی شهرداری تبریز تبدیل شود.