حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای ممنوع شد
حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای ممنوع شد

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای را ممنوع کرد و گفت: ملاک و میزان ارزیابی مدیران حرفه ای خواهد بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  مهرداد عظیمی  امروز در حاشیه نشست صمیمی با کارکنان آموزش فنی و حرفه ای تبریز  در بازدید  مرکز آموزش […]



رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای را ممنوع کرد و گفت: ملاک و میزان ارزیابی مدیران حرفه ای خواهد بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  مهرداد عظیمی  امروز در حاشیه نشست صمیمی با کارکنان آموزش فنی و حرفه ای تبریز  در بازدید  مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرکز ۳ تبریز، با ادای احترام به مردم غیور آذربایجان شرقی و خانواده های شهدا اظهار داشت: مردم آذربایجان شرقی صفحات زرین تاریخ این کشور را به نام خودشان به ثبت رساندند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از حضور در بین مجموعه سازمان آموزش فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: برای من افتخاری است که توفیق حضور در استان آذربایجان شرقی و در بین همکاران را پیدا کردم.

عظیمی گفت: رفتار و عملکرد قابل احترام شما نشان داد که موضوعات را به شکل حرفه ای دنبال کرده اید که توانسته این استان در حوزه عملکردی در گذشته و حال موفق باشد.

وی از بیان مطالبات توسط همکاران در چارچوب احترام و با دغدغه، حرارت و غیرت بی نهایت سپاسگزاری کرد و افزود: در فضای مدیریتی کشور، مدیری که در کنار کارمند خودش اشک می ریزد؛ این منحصر به فرد و نادر است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیران را برای حضور در بین همکاران مکلف کرد و اظهار داشت: همکاران ما مشکلات و مطالبات خودشان را بی واسطه مطرح کنند؛ اما نباید از دایره ادب خارج شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: امروز ما مدیران ستادی و استانی را همراه کرده‌ایم تا آنها ظرفیت‌ها را از نزدیک ببینند و نیازهای همکاران ما پی‌گیری گردیده و الگوهای موفق معرفی و در موضوعات سازمانی هم‌اندیشی شود.

وی با بیان اینکه بر وضعیت معیشت همکاران ما نظارت دقیق‌تر خواهد شد، ادامه داد: آنچه که شما اعلام کردید، دغدغه ماست؛ موردی نیست که ما در جریان نباشیم و بخواهیم در مورد آن بحث کنیم.

عظیمی به ۱۸ بند سازمان فنی و حرفه ای در برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: مدیران با یک کار جهادی، ملکف هستند با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب ۱۸ بند مربوط به سازمان رایزنی کنند.

وی افزود: اگر بندهای سازمان فنی و حرفه ای در برنامه هفتم توسعه به تصویب برسد، یک سند محکم در دست داریم که می توانیم با پی‌گیری از مراجع مختلف، مطالبه و رایزنی داشته باشیم و نیز رتبه بندی مربیان و درآمدزایی برای بخش‌های ساختاری سازمان انجام می شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای را ممنوع کرد و گفت: ملاک و میزان ارزیابی مدیران حرفه ای خواهد بود.

پایان پیام/