حاشیه‌های دیدار رئیس جمهور با مردم تبریز
حاشیه‌های دیدار رئیس جمهور با مردم تبریز

دیدار عصر امروز آیت الله سیدابراهیم رئیسی با مردم تبریز همراه با حاشیه های بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر امروز در جمع مردم تبریز در سالن ورزشی صدرا حاضر شد. رئیس جمهور در این دیدار به جای نشستن در جایگاه ویژه همراه امام جمعه تبریز، استاندار […]



دیدار عصر امروز آیت الله سیدابراهیم رئیسی با مردم تبریز همراه با حاشیه های بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر امروز در جمع مردم تبریز در سالن ورزشی صدرا حاضر شد.

رئیس جمهور در این دیدار به جای نشستن در جایگاه ویژه همراه امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و آیت الله ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری در بین مردم در سکوهای تماشاگران قرار گرفت.

رئیس جمهور در این دیدار که سرود سلام فرمانده به زبان ترکی توسط مردم تبریز برگزار شد، گفت: این سرود پیام زیبایی را به همه مردم استان، کشور، جهان اسلام و همه کشورها و ملت ها به عنوان دهه نودی ها اعلام کرد که آماده دفاع از حریم حرم جمهوری اسلامی و ادامه راه شهیدان سلیمانی و باکری هستیم.

رئیس جمهور گفت: این سرود، پیام آمادگی برای نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی ایران و سربازی امام زمان (عج) است.

رئیسی همچنین اظهار کرد: روزی که دولت کار را آغاز کرد ۷۰۰ خانواده ایرانی به خاطر شیوع کرونا داغدار می شدند که امروز وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد که روز بدون فوتی را گذراندیم.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های من حضور در اجتماعات مردمی و پاسخ به ابراز محبت‌های مردمی بود اما چنین مقدر شده بود که این اتفاق در تبریز بیافتد که امیداورم برای تبریز و ایران خوش یمن باشد.

انتهای پیام/م