جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر، ۱۳ اردیبهشت در منطقه قره‌قیه برگزار می‌شود
جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر، ۱۳ اردیبهشت در منطقه قره‌قیه برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر در روز ۱۳ اردیبهشت امسال در منطقه قره‌قیه (هارنا) شهرستان کلیبر خبر داد. به گزارش قلم پرس، بدر شکوهی در جلسه هماهنگی این جشنواره، اظهار کرد: برگزاری جشنواره قره‌قیه، به مطالبه عمومی تبدیل شده و ما نیز مصمم به برگزاری این […]

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر در روز ۱۳ اردیبهشت امسال در منطقه قره‌قیه (هارنا) شهرستان کلیبر خبر داد.
به گزارش قلم پرس، بدر شکوهی در جلسه هماهنگی این جشنواره، اظهار کرد: برگزاری جشنواره قره‌قیه، به مطالبه عمومی تبدیل شده و ما نیز مصمم به برگزاری این جشنواره هستیم؛ البته با توجه به ناپایداری جوی، ملاحظات هواشناسی نیز باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد برگزاری این جشنواره نقش بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی دارد و با توجه به اهمیت این موضوع، همه باید تلاش کنیم تا این جشنواره به نحو شایسته ای برگزار شود.

شکوهی با اشاره به نقش تاثیرگذار برنامه‌های فرهنگی ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: نشاط اجتماعی حاصل از برگزاری این برنامه‌ها، نسخه اولویت‌دار در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

وی، جشنواره قره قیه را یک حرکت عظیم فرهنگی و ورزشی در شمال غرب کشور دانست و بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین امنیت این جشنواره تاکید کرد.

در این نشست که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد، با لحاظ پیش‌بینی‌های هواشناسی، روز جمعه ۱۳ اردیبهشت به عنوان روز برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر در منطقه قره‌قیه شهرستان کلیبر مورد موافقت قرار گرفت.