جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود
جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود

دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت ۱۸مرداد ماه برگزار می شود. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، این جشنواره به همت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و با هدف تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق پیشرفت های چشمگیر در عرصه ترویج این […]

دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت ۱۸مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، این جشنواره به همت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و با هدف تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق پیشرفت های چشمگیر در عرصه ترویج این فرهنگ والا، با همراهی، همفکری و نقدهای سازنده رسانه ها برای تنویر افکار عمومی و همچنین اصلاح برنامه ها برگزار می شود.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاشهای بی شائبه اصحاب رسانه و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت های خبری این جشنواره را در دو بخش سراسری و استانی برگزار می کند.
اهداف جشنواره، زمینه سازی برای تقویت روند هم اندیشی و همکاری فعالان رسانه ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران، تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه موثر برای دستیابی به یک گفتمان رسانه ای عمیق، بازشناسی، معرفی و تقدیر از موفق ترین فعالان این حوزه و شناسایی، معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت های رسانه ای مرتبط با ایثار و شهادت است.
این جشنواره در پنج بخش شامل خبرگزاری ها،پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات
سیما و صدای جمهوری اسلامی ایران و در قالب شش موضوع خبر، گزارش خبری مکتوب، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس خبری و برنامه تولیدی در صدا یا سیما برگزار می شود.
تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سال ۱۳۹۴ در خصوص فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه ایثار و شهادت فعالیت کرده باشند می توانند در این جشنواره حضور یابند.
ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir/jashnvarehثبت نام نمایند
آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره ۲۶ تیر ماه سالجاری است.