جزییات تعطیلی ورزش ایران تا ۱۷ اردیبهشت
جزییات تعطیلی ورزش ایران تا ۱۷ اردیبهشت

به گزارش ایسنا، کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و اعلام کرد که محدودیت‌های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده، ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری اعمال خواهد شد، به این ترتیب هم‌چنان شاهد تعطیلی فعالیت […]

به گزارش ایسنا، کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و اعلام کرد که محدودیت‌های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده، ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری اعمال خواهد شد، به این ترتیب هم‌چنان شاهد تعطیلی فعالیت استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در شهرهای قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا هستیم.

طبق جدول جدید گروه‌های شغلی که از ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۰ ابلاغ شده است، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف در فهرست مشاغل گروه یک اعلام شده است تا این‌گونه مجوز فعالیت آن‌ها در تمامی شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز صادر شود.

هم‌چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابراین با تمدید محدودیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری، کماکان استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و نیز باشگاه ورزشی سالنی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا که مجموع آن ها به ۳۵۵ شهر می رسد، مجوز فعالیت نخواهند داشت.

طبق آخرین رنگ بندی کرونایی در کشور، ۳۰۱ شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفتند، هم‌چنین ۹۵ شهرستان نارنجی، ۴۵ شهرستان زرد و ۷ شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت آبی هستند.

انتهای پیام