جزئیات ۴ حادثه رانندگی درآذربایجان‌شرقی
جزئیات ۴ حادثه رانندگی درآذربایجان‌شرقی

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از وقوع چهار حادثه رانندگی امروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث بیست نفر مصدوم شدند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، وحید شادی‌نیا بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه کارشناسان اورژانس استان امروز جمعه چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امدادرسانی […]



سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از وقوع چهار حادثه رانندگی امروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث بیست نفر مصدوم شدند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، وحید شادی‌نیا بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه کارشناسان اورژانس استان امروز جمعه چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امدادرسانی کردند، اظهار داشت: درمجموع این حوادث هر چهار مورد واژگونی بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: این تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان  منجر به مصدومیت بیست نفر شده است.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی  با بیان اینکه وقوع واژگونی در یک کیلومتری وایگان به سمت سه راهی آینالو در خداآفرین شد، ابراز داشت: این حادثه پنج مصدوم  شامل ۲ زن ۲۵ و ۳۰ سال۶ به همراه ۳ دختربچه ۵،۱۳و ۳ ساله برجای گذاشت که توسط کارشناسان اورژانس با ۲  آمبولانس به بیمارستان امام خمینی کلیبر منتقل شد.

شادی‌نیا  در ادامه تصریح کرد: واژگونی پرشیا در شهر مرند، روبه‌روی پارک دانشجو چهار نفر شامل ۲ زن ۱۷ و ۲۳ ساله و ۲ مرد ۲۲ و ۲۱ ساله مصدوم شده که توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال داده شد.

واژگونی سمند در محور گویجه بل اهر به تبریز نیز چهار مصدوم یک مرد ۳۶ ساله و یک زن ۳۰ ساله و نیز ۲ پسر بچه ۳ و ۵ ساله بودند و در واژگونی پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در جاده مرند به جلفا نیز ۶ نفر مصدوم گزارش شده است.

شادی‌نیا بیان داشت:  برای پیشگیری از وقوع این حوادث تلخ تنها راهکار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

پایان پیام/س