تیم والیبالی که نیامده سقوط کرد
تیم والیبالی که نیامده سقوط کرد

به گزارش قلم پرس از تبریز، عادل بناکار رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: دوست داشتم در مصاحبه امروز نماینده از باشگاه زرسان حضور  داشت که متاسفانه در این جلسه صورت نیافتند. وی گفت: امسال مسوولان زرسان در جلسه ای که داشتیم گفتند که در ما برنامه ۵ ساله برای حضور والیبال داریم و […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، عادل بناکار رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: دوست داشتم در مصاحبه امروز نماینده از باشگاه زرسان حضور  داشت که متاسفانه در این جلسه صورت نیافتند.

وی گفت: امسال مسوولان زرسان در جلسه ای که داشتیم گفتند که در ما برنامه ۵ ساله برای حضور والیبال داریم و نیاز به حمایت و همکاری داشته و من پیشنهادی دادم که در رده خانم ها را تیمداری کنید و با ۵۰۰ میلیون تومان هم می توان برای خانم ها نیز تیم تشکیل داد.

وی گفت: دو روز بعد گفتند که تیمداری برای آقایان و خانم ها در هیات مدیره تصویب شده و خانم فرزانه شیخ خاوندی در نایب رئیس هیات والیبال هم مسوول جمع آوری تیم بانوان شده و خانم منافی به عنوان سرمربی انتخاب شدند و با اصرار و علیرغم مخالفت خودم، من را هم به عنوان سرمربی تیم مردان زرسان انتخاب و معرفی کردند.

بناکار افزود: تمرینات تیم شروع شد و با وجودی که اوایل کبودهایی دیده می شد اما صبوری می کردیم و می گفتیم حل می شود خودشان آمده اند و دلیلی ندارد که وارد والیبال شوند.

وی گفت: در در مورد امتیاز تیم قرار شد که در لیگ دسته یک شرکت کند و روی همین تصمیم رفتیم پیش آقای داور زنی رئیس فدراسیون والیبال و روی شناختی که  ایشان از من داشتند،  موافقت کردند و ورودی دسته یک ۹۰ میلیون است و تا دیروز فکر می کردیم واریز شده است اما فیش ها واقعی نبودند و مبلغی واریز نشده بود.

سرمربی سابق تیم شهرداری تبریز گفت: سالن شهید اقدمی در هفته ۶ جلسه برای آقایان و ۳ جلسه برای خانم ها اختصاص یافته  و نزدیک به ۲۷۰ جلسه در تایم های دو ساعته تمرین کردند.

عادل بناکار تصریح کرد: در آخرین دیدار آقای مقصودی مالک زرسان گفتند می روم در تهران پول بزنیم رفتند تهران و دیگر تلفن هایشان قطع و تنها دو بار صحیت کردیم که ما هستیم و ارتباطات یک طرفه است.  

وی گفت: امتیاز تیمی که برای زرسان در نظر گرفته شده بود به اردکان تعلق گرفته و عملا پرونده زرسان در والیبال استان بسته شده اصلا ندانستیم این دوستان به چه علت آمدند و به چه علت رفتند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷