تکمیل زنجیره ارزش در معادن سنگ آذرشهر/ ایجاد شهرک تخصصی سنگ
تکمیل زنجیره ارزش در معادن سنگ آذرشهر/ ایجاد شهرک تخصصی سنگ

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: شهرک صنعتی تخصصی سنگ آذرشهر جزء الزامات توسعه معدنی استان است و باعث تکمیل شدن زنجیره ارزش در این بخش خواهد شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  صابر پرنیان بعد از ظهر امروز  در نشست مشترک با فرماندار آذرشهر و هیات موسس شهرک صنعتی سنگ این شهرستان […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: شهرک صنعتی تخصصی سنگ آذرشهر جزء الزامات توسعه معدنی استان است و باعث تکمیل شدن زنجیره ارزش در این بخش خواهد شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  صابر پرنیان بعد از ظهر امروز  در نشست مشترک با فرماندار آذرشهر و هیات موسس شهرک صنعتی سنگ این شهرستان اظهار کرد: بخشی از فاز توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی به ایجاد شهرک سنگ تخصیص یافته است و در روزهای آتی ضمن بازدید از محل مورد نظر اقدامات اساسی برای ایجاد شهرک تخصصی سنگ اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بی‌بدیل معدنی در استان ادامه داد: تحرک بخش معدن با کمک به معدنکاران و فعالسازی مجدد معادن راکد در دستورکار ویژه سازمان قرار دارد.

انتشار فراخوان ۲۲۸ محدوده معدنی در روزهای پیش رو از جمله سخنان صابر پرنیان در این نشست بود.

وی تصریح کرد: دارا بودن توان فنی و مالی از جمله معیارهایی است که در واگذاری معادن به سرمایه‌‌گذاران مورد توجه قرار می گیرد.

رئیس سازمان صمت استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان شرقی بویژه آذرشهر یک استان اقتصادی صنعتی است؛ گفت: شهرک صنعتی شهید سلیمی به عنوان نماد بزرگترین مرکز صنعتی و اقتصادی شمالغرب کشور محسوب می شود.

فرماندار آذرشهر نیز در این جلسه با اشاره به قابلیت‌های صنعتی آذرشهر از اقداماتی که در بخش معادن سنگ های ساختمان صورت گرفته خبرداد.

شمسعلی محمودیان گفت: اشتیاق سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در شهرستان در وضعیت خوبی بوده و بسترهای لازم نظیر آب، برق و انرژی برای توسعه وضع موجود و سرمایه‌گذاری جدید فراهم است.

انتهای پیام/


[ad_2]