توسعه گمرک جلفا از ضروریت های حرکت در مسیر توسعه استان
توسعه گمرک جلفا از ضروریت های حرکت در مسیر توسعه استان

احمد محمدزاده در حاشیه بازدید از گمرک جلفا و نوردوز با بیان اینکه در هر جایی که همدلی و همکاری باشد شاهد نتایج و خروجی مطلوبی خواهیم بود، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در استان شاهد این همدلی و همکاری بین مدیران و مسئولان استانی هستیم. محمدزاده، با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به نظام و […]

احمد محمدزاده در حاشیه بازدید از گمرک جلفا و نوردوز با بیان اینکه در هر جایی که همدلی و همکاری باشد شاهد نتایج و خروجی مطلوبی خواهیم بود، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در استان شاهد این همدلی و همکاری بین مدیران و مسئولان استانی هستیم.

محمدزاده، با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به نظام و مردم است، افزود: امیدوارم با همدلی و همکاری بیش از پیش در کنار مدیریت عالی استان، بتوانیم سربازان شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت گمرک جلفا در توسعه اقتصادی استان، گفت: با توجه به شرایط موجود در مسیر حرکت به سمت توسعه اقتصادی استان ضرورت دارد که این گمرک توسعه یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه گمرک جلفا از ظرفیت‌های بزرگی برخوردار است، اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود بایستی همه مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در گمرک جلفا معرفی و شناسانده شود.

وی، در ادامه با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای رقابت بوده و هر جایی که رفت و آمد باشد، برکات بسیاری نصیب آن منطقه می‌کند، گفت: با توجه به اینکه امروز که تحریم‌ها را پشت سر نهاده‌ایم مطمئن هستیم که مدیران منطقه آزاد ارس این منطقه را به نگین درخشان مناطق آزاد تبدیل خواهند کرد.

محمدزاده با تأکید بر ادامه تحقیقات برای  توسعه پایانه‌های مرزی استان، ادامه داد: مسائل و مشکلات نیز باید ضمن ارجاع، پیگیری شود، چرا که به عنوان یک ایرانی مسئولیت داریم موضوعی را که به ضرر منافع کشور است تا آخرین روز خدمت به عنوان خادم نظام، منعکس کنیم، در غیر این صورت نیز به عنوان یک شهروند موظف هستیم این کار را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: در مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر برای توسعه اقتصادی استان، باید با رعایت قوانین و مقررات، حرکت و تلاش کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه امروز ایران امن‌ترین محل برای سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: امروز شرایط تغییر کرده و با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت جهانی فرش دستباف و شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸، گردشگران خارجی تشنه دیدن تبریز و مناطق گردشگری آن هستند و باید از این فرصت به خوبی بهره‌مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: البته  ناگفته نماند امنیت موجود در مرزها حاصل تلاش و فداکاری‌های مرزبانان همیشه سرافراز و نیروی انتطامی پر افتخارمان است که قابل تقدیر و قدردانی است و این را هم می‌گوییم که دولت در کنار حافظان امنیت بوده و از آنها حمایت می‌کند.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی، نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در چند سال اخیر قیمت نفت کاهش یافته و بر همین اساس اهمیت اقتصاد ترانزیت بالا رفته است، گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده و قرار داشتن گمرک جلفا در مسیر ترانزیت کالا و دارا بودن مزیت‌های فراوان، بایستی به خوبی از این فرصت‌ها بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/گ۴۰

http://fna.ir/J6O46Y