توزیع ۲۳۰ تن آسفالت در سطح معابر و محلات منطقه ۶ تبریز
توزیع ۲۳۰ تن آسفالت در سطح معابر و محلات منطقه ۶ تبریز

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۲۳۰ تن آسفالت در سطح معابر و محلات حوزه استحفاظی این منطقه از آغاز سال جاری تا کنون خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تأکید بر تسریع عملیات بهسازی معابر سطح حوزه گفت: همزمان با اجرای طرح گسترده خدمات محله ای و در راستای تسهیل […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۲۳۰ تن آسفالت در سطح معابر و محلات حوزه استحفاظی این منطقه از آغاز سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تأکید بر تسریع عملیات بهسازی معابر سطح حوزه گفت: همزمان با اجرای طرح گسترده خدمات محله ای و در راستای تسهیل در تردد شهروندان و تأمین امنیت و ایمنی آنان، آسفالت معابر اصلی و فرعی غرب و شمالغرب تبریز طی گزارش‌های واصله از سوی شهروندان یا بازدید کارشناسان از سطح حوزه شناسایی شده و بر حسب اولویت بندی و میزان تردد در آن ها، لکه گیری و ترمیم آسفالت به سرعت در حال اجرا است.
وی افزود: از آغاز سال جاری توزیع بالغ بر ۲۳۰ تن آسفالت در قالب لکه گیری و بهسازی معابر به منظور ارتقای ضریب ایمنی تردد در معابر به ویژه شریان های اصلی منطقه انجام شده و تداوم خواهد داشت.
در همین راستا و در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان این عملیات در محلات و معابر خیابان های ۲۲ بهمن، رسالت، خطیب، جاده سنتو، شهرک امام خمینی (ره)، قدس و راه آهن توسط اکیپ کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه اجرا شد.

[ad_2]