توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان/ ایجاد مرکز پخت غذای گرم و توزیع در مناطق محروم
توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان/ ایجاد مرکز پخت غذای گرم و توزیع در مناطق محروم
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ پاسدار پوراسماعیل با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع)، گفت: این قرارگاه همچون سال های گذشته با دایر نمودن مرکز پخت غذای گرم در حکم آباد تبریز اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان خواهد کرد.
وی افزود: همچنین در سال‌جاری با موضوعیت مسجد محور و پایگاه محور با حمایت خیرین، بسیجیان و هیئت امنای محلات، غذای گرم طبع و بین نیازمندان حوزه استحفاظی محلات توزیع خواهد شد.
پوراسماعیل در ادامه از برگزاری کلاس های، عقیدتی، جزء خوانی در ناحیه و پایگاه های محلات بصورت مستر خبر داد و گفت: ماه رمضان، بهترین فرصت برای خودسازی و بصیرت افزایی است، ماه پر برکتی که بزرگان دین اسلام همواره بر اهمیت و جایگاه والای آن تاکید کرده اند و مسلمانان را به بهره گیری از برکت ها و فضیلت های بی شمار ماه میهمانی خدا سفارش کرده اند.
فرمانده سپاه امامت تبریز با بیان اینکه در دین مبین اسلام به امر مواسات به معنای تقسیم مال بین افراد نیازمند جامعه سفارش شده است، یکی از فلسفه‌های مهم روزه‌داری در ماه مبارک رمضان را دست‌گیری از فقرا و نیازمندان و کمک به آن‌ها دانست و گفت: مقام معظم رهبری در همین ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا دستور دادند، مواسات و کمک به محرومان و نیازمندان در دستور کار قرار گیرد و دیدیم که مشارکت مردم در این امر چقدر خوب بود.