توخل: بهترین عملکردمان را مقابل رئال مادرید ارائه خواهیم کرد
توخل: بهترین عملکردمان را مقابل رئال مادرید ارائه خواهیم کرد

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و  چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی در داربی لندن میزبان فولام بود و توانست با دو گل این تیم را شکست دهد و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد. کای هاورتز که از تیم بایر لورکوزن خریداری شده است ستاره تیم چلسی بود که در دقایق […]

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و  چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی در داربی لندن میزبان فولام بود و توانست با دو گل این تیم را شکست دهد و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد. کای هاورتز که از تیم بایر لورکوزن خریداری شده است ستاره تیم چلسی بود که در دقایق ۱۰ و ۴۹ گلزنی کرد.

توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: برد خیلی خوبی به دست آوردیم. فولام واقعا ما را اذیت کرد. آن‌ها تیمی هستند که خیلی سخت شکست می‌خورند و تیم‌های بزرگ را به دردسر انداختند. خیلی خوشحالم که ۳ امتیاز این دیدار را به دست آوردیم.

او در ادامه گفت: ممکن بود در این دیدار شکست بخوریم ولی به بازیکنان تبریک می‌گویم که تمرکزشان روی این دیدار بود و اکنون می‌توانیم به بازی برگشت برابر رئال مادرید فکر کنیم. ما فقط چند روز فرصت داریم تا یک بازی سخت در خانه برابر رئال مادرید داشته باشیم و تلاش می‌کنیم در این دیدار بهترین عملکرد را ارائه کنیم و به فینال برسیم.

چلسی باید چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم رئال مادرید برود. دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام