تقوی: تعطیلات لیگ در کار ما وقفه انداخت/ تنها نگرانی‌ام مسائل آمادگی بدنی است
تقوی: تعطیلات لیگ در کار ما وقفه انداخت/ تنها نگرانی‌ام مسائل آمادگی بدنی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تنها نگرانی ما در مقطع فعلی این است که بازیکنان را با توجه به تعطیلات از لحاظ آمادگی در حد مطلوب نگه داریم. به گزارش قلم پرس، محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز تیم تراکتورسازی، در مورد شرایط این تیم، گفت:‌ تعطیلات لیگ برتر مهمترین موضوعی بوده است که پس […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تنها نگرانی ما در مقطع فعلی این است که بازیکنان را با توجه به تعطیلات از لحاظ آمادگی در حد مطلوب نگه داریم.

به گزارش قلم پرس، محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز تیم تراکتورسازی، در مورد شرایط این تیم، گفت:‌ تعطیلات لیگ برتر مهمترین موضوعی بوده است که پس از دیدار مقابل ذوب آهن باعث شد در کارهای تاکتیکی ما وقفه ایجاد شود. سه بازیکن اصلی ما به تیم ملی بزرگسالان رفته بودند و دو بازیکن دیگر نیز در اردوی تیم ملی امید حضور داردند که به نوعی تیم ما نصف و نیمه است. قصد بهانه آوردن ندارم اما تلاشمان این است تا بازیکنان را تا دیدار مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اماده نگه داریم.

وی افزود: تمریناتمان را از دو روز قبل شروع کردیم و بیشتر تلاش ما روی این موضوع است تا بازیکنان را از لحاظ هوازی، استقامتی و … در شرایط ایده آل نگه داریم. نمی‌خواهیم فشار بی مورد به تیم بیاوریم که بر همین سعی می‌کنیم تا یکشنبه این روند را ادامه بدهیم و از یک شنبه به روند قبلی‌مان مثل سایر مسابقات لیگ باز می‌گذته و فشار این تمرینات را کاهش خواهیم داد.

روند کار ما اینطور خواهد بود که در ابتدای هفته به تیم فشار می‌آوریم و دو سه روز قبل از بازی فشار تمرینات باز می‌گردند. تا آن زمان بازیکنان ملی پوش نیز به تیم ملحق خواهند شد. من نگرانی خاصی در مورد مسائل تاکتیکی ندارم زیرا بازیکنان از این لحاظ به درک متقابل نسبت به یکدیگر رسیده اند. تنها موضوعی که من را تا حتی نگران می‌کند این است که بازیکنان را در حد آمادگی بدنی مطلوب نگه داریم که در شرایط فعلی که بازی نداریم این کار بسیار سخت است زیرا بازی ندایم ولی سعی می‌کنیم برای این موضوع هم راهکاری پیدا کنیم.