تفرجگاه کوهستانی عون بن علی در مسیر توسعه
تفرجگاه کوهستانی عون بن علی در مسیر توسعه
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از پروژه‌های در دست اجرای مجموعه تفریحی و گردشگری عون بن علی (عینالی) بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، سامان احمدزاده در بازدید از طرح‌های اجرایی مجموعه عون‌بن‌علی، گفت: اقدامات ارزشمندی با حمایت مجموعه‌های مختلف شهرداری تبریز در عون بن علی اجرا شده و برخی نیز در دست اجرا است که نیازمند تکمیل و توسعه است.

وی با اشاره به اینکه عینالی به یکی از بسترهای فرهنگی و اجتماعی مهم تبدیل شده است، گفت: در تعریف پروژه‌های عمرانی در بودجه سال آتی باید به این مهم توجه شود و اولویت بودجه‌ریزی با لحاظ پیوست‌های فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی صورت گیرد.

احمدزاده افزود: توجه به بخش‌های تاسیساتی، روشنایی، زیباسازی، نورپردازی و اجرای المان‌های زیبا از جزئیاتی است که کیفیت برنامه‌های این مجموعه را می‌تواند تقویت کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در این مجموعه گفت: علاوه بر اجرای پروژه‌ها و توسعه این تفرجگاه لازم است به نگهداری و بهسازی آنها توجه ویژه‌ای شود چرا که روزانه میزبان تعداد کثیری از شهروندان عزیز است و هدف ما نیز از اجرای هرگونه پروژه عمرانی جلب رضایت شهروندان است.

وی خواستار تسریع اجرای پروژه‌های تعریف شده در بودجه سال جاری سازمان از جمله پروژه خاکبرداری و تسطیح پارکینگ در مسیر ائل داغی شد.

انتهای پیام/