تغییری در تعداد قطارهای ایستگاه راه‌آهن مراغه- تهران اتفاق نیافته است
تغییری در تعداد قطارهای ایستگاه راه‌آهن مراغه- تهران اتفاق نیافته است

تغییری در برنامه‌های حمل و نقلی ریلی ایستگاه قطار مراغه صورت نگرفته است. مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: فعلا تغییری در روند برنامه‌های جاری ایستگاه قطار راه‌آهن مراغه اتفاق نیفتاده و برنامه‌ریزی قطارهای این مسیر کماکان همانند سنوات قبل و با توجه به درخواست مسافران عزیز که بسته […]



تغییری در برنامه‌های حمل و نقلی ریلی ایستگاه قطار مراغه صورت نگرفته است.

مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: فعلا تغییری در روند برنامه‌های جاری ایستگاه قطار راه‌آهن مراغه اتفاق نیفتاده و برنامه‌ریزی قطارهای این مسیر کماکان همانند سنوات قبل و با توجه به درخواست مسافران عزیز که بسته به فصول سال متغییر می‌باشد، تنظیم و اجرایی می‌شود.

محمدرضا قربانی افزود: از زمان افتتاح ایستگاه راه‌آهن شرق تبریز( خاوران ) توسط رئیس جمهور روزانه یک قطار از تهران به خاوران و یک قطار از خاوران به تهران اعزام می‌شود.

قربانی تاکید کرد: مابقی قطارهای تبریز به مشهد و تبریز به تهران کماکان از مسیر قدیم اعزام شده و از مراغه عبور می‌نماید و به دلیل تشکیلاتی بودن ایستگاه مراغه قطارهای مذکور در ایستگاه مراغه توقف داشته و نسبت به جابه‌جایی مسافر در این ایستگاه اقدام می‌شود.

این مقام حوزه حمل و نقل ریلی شمال‌غرب کشور یادآور شد: قطارهای مسافری ارومیه به تهران و ارومیه به مشهد نیز از مسیر قدیم عبور کرده و در ایستگاه مراغه توقف نموده و مسافر سوار و پیاده می‌کند و قطار مراغه به تهران نیز کماکان در حال اعزام و تردد در این مسیر می باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/س