تعامل تاریخی شورا و شهرداری دور پنجم
تعامل تاریخی شورا و شهرداری دور پنجم

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین‌باهر ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: دو رسالت اصلی شورای شهر سیاست‌گذاری و نظارت است که دوره پنجم شورای شهر تبریز این دو وظیفه را نه در صحبت و گفتار و طرح موضوع، بلکه در عمل به سرانجام رسانید.  او افزود: از افتخارات دوره فعلی این بود که برای […]

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین‌باهر ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: دو رسالت اصلی شورای شهر سیاست‌گذاری و نظارت است که دوره پنجم شورای شهر تبریز این دو وظیفه را نه در صحبت و گفتار و طرح موضوع، بلکه در عمل به سرانجام رسانید. 

او افزود: از افتخارات دوره فعلی این بود که برای اولین بار در شهر تبریز، برنامه ۵ ساله برای مدیریت شهری تدوین و عملیاتی شده است. 

شهردار تبریز با اشاره به تدوین بودجه سالانه شهرداری بر اساس برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله مصوب شورا، اعلام کرد: چند سالی است که بودجه سالانه شهرداری بر اساس اهداف، نیازها و اولویت های مشخص شده در برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله تدوین می‌شود.

او تصریح کرد: عملیاتی شدن برنامه ۵ ساله شورای شهر مانع تصمیم‌گیری افراد در مورد منابع شهر، بر اساس سلایق، تمایلات و نظرات شخصی می‌شود. 

ایرج‌ شهین‌باهر یادآور شد: اتفاقات خوبی که در شهر شاهد آن هستیم، بر اساس همان برنامه‌ریزی مدیریت شهری است که تدوین و عملیاتی ‌شده که این اتفاق مهم دوره پنجم شورای شهر تبریز در تاریخ این شهر ثبت خواهد شد. 

او اظهار امیدواری کرد دوره‌های بعدی شورای شهر نیز پس از استقرار   برنامه پنج ساله و چشم انداز ۱۲ ساله  را اولویت برنامه‌های خود قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم شاخص‌های توسعه تبریز را به سطح استانداردهای جهانی برسانیم.