تظاهرات در اردن و جنوب لبنان به نشانه همبستگی با قدس
تظاهرات در اردن و جنوب لبنان به نشانه همبستگی با قدس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهروندان اردنی امروز پنجشنبه به دعوت انجمن جوانان برای یاری قدس، در امان پایتخت این کشور به منظور اعلام همبستگی با قدس تظاهرات کردند. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات تأکید کردند که عالی‌ترین هدف اردنی‌ها، نابودی رژیم اشغالگر از طریق حمایت از تمامی اشکال مقاومت است. «أیمن الصفدی» وزیر خارجه […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهروندان اردنی امروز پنجشنبه به دعوت انجمن جوانان برای یاری قدس، در امان پایتخت این کشور به منظور اعلام همبستگی با قدس تظاهرات کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات تأکید کردند که عالی‌ترین هدف اردنی‌ها، نابودی رژیم اشغالگر از طریق حمایت از تمامی اشکال مقاومت است.

«أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن نیز پیشتر گفته بود که حملات نژادپرستانه علیه بخش قدیمی قدس اشغالی را محکوم کرده و درباره پیآمدهای آن هشدار می‌دهیم.

او بر ضرورت اقدام بین‌المللی موثر برای حمایت از ساکنان قدس در برابر تجاوزات نژادپرستانه صهیونیست‌ها تأکید کرد و گفت که مسئولیت توقف این تجاوزات بر عهده رژیم اشغالگر همچنانکه قدس خط قرمز است و هر گونه آسیب به آن، بازی با آتش است.

طبق گزارش شبکه المیادین، همچنین ساکنان اردوگاه‌های آوارگان در شهر صور واقع در جنوب لبنان نیز در حمایت از قدس تظاهرات کردند.

اهالی اردوگاه البرج شمالی و رهبران گروه‌های فلسطینی و کمیته‌های مردمی، مقابل مسجد المخیم تجمع کرده سپس با راهپیمایی در کوچه‌های اردوگاه شعارهایی در حمایت از قدس و انتفاضه سر دادند.

از سوی دیگر نیروهای اشغالگر اسرائیل بار دیگر به فلسطینیانی که در باب العامود تجمع کرده بودند، حمله کرده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

انتهای پیام/ص