تصویب پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر استانی رئیس جمهور
تصویب پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر استانی رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تصویب پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر استانی رئیس جمهور خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی ظهر امروز  در جمع مدیران بانک‌های استان،  با تأکید بر اینکه اولویت استان، حمایت از بخش تولید مخصوصاً در حوزه کشاورزی است، از بانک‌های استان خواست برای جذب […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تصویب پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر استانی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی ظهر امروز  در جمع مدیران بانک‌های استان،  با تأکید بر اینکه اولویت استان، حمایت از بخش تولید مخصوصاً در حوزه کشاورزی است، از بانک‌های استان خواست برای جذب به‌موقع منابع و اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور و همچنین تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به تصویب پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر استانی رئیس جمهور، گفت: این تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی در ۴ بخش گردشگری، صنعت، کشاورزی و پارک علم و فناوری پرداخت خواهد شد.

کلامی افزود: بانک‌ها باید فرآیند پرداخت تسهیلات را تسریع کنند تا بتوانیم از مصوبات سفر استفاده کرده و با توجه به نیاز شدید واحدها به سرمایه در گردش، از تداوم فعالیت آنها حمایت کنیم.
 
مدیران بانک‌های استان هم در این جلسه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف ارائه و مسائل و مشکلات موجود در این زمینه را تشریح کردند.

انتهای پیام/