تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه پیامبر اعظم (س) تبریز ۸ مصدوم بر جای گذاشت
تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه پیامبر اعظم (س) تبریز ۸ مصدوم بر جای گذاشت

تصادف ۱۰ دستگاه خودرو در اتوبان پیامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت. به گزارش قلم پرس، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه پیامبر اعظم (س) تبریز، خبر داد. دکتر فرزاد رحمانی در تشریح این حادثه گفت: این سانحه، عصر جمعه در محدوده یاغچیان […]

تصادف ۱۰ دستگاه خودرو در اتوبان پیامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش قلم پرس، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه پیامبر اعظم (س) تبریز، خبر داد.

دکتر فرزاد رحمانی در تشریح این حادثه گفت: این سانحه، عصر جمعه در محدوده یاغچیان و بر اثر برخورد چندین خودرو به هم رخ داد و نیروهای اورژانس را به محل حادثه کشاند.

وی افزود: این سانحه ۱۰ مصدوم برجای گذاشته است که یک مصدوم درمان سرپایی و نه مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا علیه السلام انتقال یافت.

وی بیان کرد: شش دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان، عازم محل شدند

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این باره اظهار کرد: این تصادف زنجیره ای که در اتوبان پیامبر اعظم رخ داده بود ۹ خودرو سواری و یک دستگاه ده چرخ با یکدیگر برخورد و منجر به مصدومیت و محبوس شدگی ۸ نفر از سرنشینان خودروها شده بود که آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات تصادفات جاده ای مصدومین را به بیرون منتقل و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مهندس قلیزاده ادامه داد: آتش نشانان عملیات امدادی این حادثه را با ایمن سازی محل و تحویل صحنه حادثه به نیروی انتظامی به پایان رساندند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در این مسیر اتوبان تصادفات رانندگی زیادی رخ می دهد از شهروندان درخواست کرد: توصیه های ایمنی را مورد توجه قرار داده و از انجام هر گونه اعمال ناایمنی که منجر به بروز حوادث ناگوار شود خودداری کنند.