تشییع و تدفین شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌زاده» در اهر
تشییع و تدفین شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌زاده» در اهر
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر از تشییع و تدفین شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌زاده» در زادگاهش خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از اهر امروز: احمد ابراهیمی، با تسلیت شهادت تعدادی از شهدای دریادل نیروی دریایی ارتش در حادثه ناوچه کنارک، اظهار داشت: یکی از فرزندان غیور خطه ارسباران در عرصه دفاع از حریم ایران اسلامی در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر با اشاره به اینکه شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌زاده» از دریادلان نیروی دریایی ارتش در ناوچه کنارک بود، افزود: شهادت مزد و پاداش ارزشمند تلاش‌های بی‌وقفه، خدمت خالصانه و مجاهدت‌های دریادلانی است که با عشقی وافر و بینشی عمیق برگرفته از ایمان، اخلاص و حب وطن، پا در مسیر دفاع از کیان ایران اسلامی و حفاظت از این آب‌وخاک گذاشتند.

وی از تشییع و تدفین این شهید دریادل در زادگاهش خبر داد و گفت: تشییع این شهید به صورت رژه خودرویی پس از برگزاری مراسمات در تهران و جنوب کشور، در اهر برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌زاده» متولد سال ۱۳۶۹ در شهرستان اهر بود، اضافه کرد: این شهید در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در حادثه ناوچه کنارک به فیض شهادت نائل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر افزود: پیکر مطهر شهید عادل قاسم‌زاده بعد از مراسمات و تشریفات لازم در ارتش، در روستای رواسجان شهرستان اهر تشیع و خاکسپاری می‌شود.

احمد ابراهیمی گفت: هنوز زمان دقیق تشییع پیکر مطهر شهید قاسم‌زاده مشخص نیست لذا پس از هماهنگی‌ها با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و تشییع در تهران، زمان تشیع پیکر این شهید اطلاع‌رسانی می‌شود.