تشکیل کارگروه ویژه در خصوص اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرستان اهر
تشکیل کارگروه ویژه در خصوص اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرستان اهر

[ad_1] نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از تشکیل کار گروه ویژه در خصوص اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از اهر،  احمد محرم‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشینی اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور یک‌روزه محمد آیینی معاون وزیر راه و […]

[ad_1]


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از تشکیل کار گروه ویژه در خصوص اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از اهر،  احمد محرم‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشینی اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور یک‌روزه محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور به شهرستان اهر؛ از تشکیل کارگروه ویژه به ریاست فرماندار اهر در خصوص اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی هدف از اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری را بهبود کیفیت زندگی شهروندان عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها، گامی مهم برای رفاه همشهریان و بهبود وضعیت اجتماعی و رفاهی شهر، به‌ویژه ساکنان مناطق حاشیه‌نشین است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهسازی و ارتقای زیرساخت‌های شهری و محله‌ای و توسعه فضای شهری اهر از مهم‌ترین مسائل مطروحه بود و در جریان این سفر یک‌روزه از تعدادی از پروژه‌ها به‌صورت میدانی بازدید شد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های بازآفرینی در سطح شهرستان اهر گفت: با تقسیم عادلانه امکانات در سطح شهر و توزیع متوازن زیرساخت‌ها، شاهد تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی همه مردم از امکانات شهرستانی، خواهیم بود.

محرم‌زاده افزود: تأمین اعتبار موردنیاز برای نوسازی بافت‌های فرسوده و تخصیص بودجه لازم برای توسعه زیرساخت‌های شهری و زیباسازی فضای شهری از مسائل مطرح‌شده به معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری بود.

وی ادامه داد: توسعه خدمات شهری، کمک به تسریع در سنگ‌فرش پیاده‌روها، آسفالت‌ریزی معابر عمومی، ساماندهی زیربنایی شبکه‌های آب و فاضلاب و تقویت شبکه‌های برق‌رسانی و ارتقای شبکه ارتباطات و مخابراتی یازده محله شهر، تأمین قیر رایگان جهت آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و معابر اهر اعتبارات ویژه روبنایی توسعه پارک‌ها و فضاهای سبز، مدیریت پسماند، تأمین امکانات ورزشی و بهداشتی از سایر موارد مطرح‌ شده بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌های بازآفرینی گامی بلند برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان فهیم اهر است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳


[ad_2]